Uitgerekend Juli 2019 ♡

Welkom aan alle nieuwe dames! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. ❤️

Ik zie veel vragen voorbij komen over de Facebookgroep. Om antwoord te geven op deze vragen; de groep is geheim, niemand kan zien dat je lid bent of berichten plaatst. En niemand kan de groep vinden, alleen leden kunnen hem zien en vinden. 
Als je lid wilt worden mag je mij toevoegen; Debbie Javèn, dan zal ik je toevoegen aan de groep. 

Liefs 

Hai hai,
Ik mag me ook aansluiten ... uitgerekend volgens mijn eigen berekening op 10 juli 2019.
Heb al 2 boys lopen van 9 en 7 dus we gaan weer helemaal opnieuw beginnen ! 

Eerste echo 23 november.

groetjes,

[quote quote=10131148]Hallo allemaal, Na jaren van rammelende eierstokken zijn we deze maand voor het eerst samen aan de slag gegaan NOD is morgen maar gister en vandaag 3 keer positief getest. Ik had verwacht ontzettend blij te zijn maar eerlijk gezegd voel ik nog niets.[/quote]
Ik herken dit zo! Ik weet het nu iets meer dan een week en het wil maar niet landen. Ik had verwacht iedere dag met vlinders wakker te worden en bijzonder veel te zwijmelen. Helaas haha.
Denk dat het er ook mee te maken heeft dat wij allebei in poging 1 meteen zwanger zijn geraakt. Dan heb je nog niet heel veel tijd gehad om te "verlangen" en geen tegenslagen gehad (deze doen de overwinning altijd beter smaken toch ;))
Het komt allemaal vast vanzelf en tot die tijd gewoon afwachten :)

[quote quote=10130879]Sannnneke , je krijgt altijd tussen de 10-12 weken sowieso een echo. Dat is de termijnecho, op dat punt in de zwangerschap groeien alle baby’s gelijk en kunnen ze dus je uitgerekende datum bepalen![/quote]
Dankjewel voor je reactie WR! Ik ben er nog allemaal niet mee bekend ?
Kan ik ook toegevoegd worden aanbrengen Facebook groep?

@ Martaa, stiekemmeelezen: herken dat ook vd 1e zwangerschap tm ruim 6w in totale shock geleefd. Op gegeven moment toch tegen Mn leidinggevende gezegd want ik had die week constant oprisping en braken, ook 1 vriendin, hun beide gillen en springen ik nog altijd in shock en vooral huilen ?? komt vanzelf goed dames. 

Terug
Bovenaan