Uitgerekend Juli 2019 ♡

[quote quote=10127534]En gefeliciteerd natuurlijk Kyara! Voel je je goed? [/quote]
Yes, voel me prima verder, gelukkig! Jij?
@mamavanjav, geen ervaring met stoppen met roken. Wat betreft eten, tussendoor meer glazen water drinken voor voller gevoel misschien?

@MamavanJav
ik heb (nog-) geen vreetbuien maar wel weet ik dat hoe meer je er aan toegeeft, hoe makkelijker het wordt. Andersom werkt het ook zo: als je je sterk houdt, wordt het al makkelijker om iets niét te pakken. Dit heeft gewoon allemaal met je brein te maken. Ik ben zelf personal trainer en snap dus precies hoe je je voelt hoor. Zeker met al die hormonen is het lastig... Probeer je sterk te houden! Wat ook een goede tip is... kauwgom kauwen of je tanden gaan poetsen op het moment dat je wilt gaan snaaien. Voor jou is het wat lastiger nog omdat je ook gestopt bent met roken (super goed hoor!) Maar hou vol en bedenk gezonde alternatieven...
En verder: zorg ervoor dat je vullende maaltijden eet, in ieder geval regelmatig eet. 
Hoop dat je er iets aan hebt :)

[quote quote=10127548] Yes, voel me prima verder, gelukkig! Jij? @mamavanjav, geen ervaring met stoppen met roken. Wat betreft eten, tussendoor meer glazen water drinken voor voller gevoel misschien?[/quote]
 Super meid! Ja ik voel me ook prima, op darmkrampen na.. af en toe vlaag misselijkheid maar het valt nog mee! Maargoed wat nog niet is, kan nog komen... laten we hopen dat het meevalt haha :)

Hoi allemaal,

Ik ben ook begin juli uitgerekend van me eerste, had ik maar nooit zo vroeg getest. Wat zenuwslopend is het zeg om te wachten op de eerste echo.. me hoofd draait over uren inplaats van dat ik volop kan genieten. Hopelijk is alles goed 
Hoe doen jullie dat ? 

Fijne zwangerschap toegewenst aan iedereen

Veel liefs denise

Welkom Denise, gefeliciteerd super leuk!
Mijn hoofd draait ook overuren hoor haha dus ik heb niet echt tips. 

Pff nou mijn hoofd ook idd. Wat nou als dit wat nou als dat. 
Niet echt tips vanaf mijn kant dus ;), enige wat ik mezelf voorhoud is vertrouwen in mijn lijf en behalve wachten is er toch niets wat ik kan doen

Oooo na thnx meiden lau en kyara !! Wel fijn om te weten dat je niet de enige bent ??.. we moeten dan maar geduldig afwachten !! 

Bedankt Lauuu. Je hebt zeker gelijk. Ik ga denk alleen nog gezonde dingen in huis halen. Snackgroenten, fruit, noten.. Eet mezelf dan beter vol met gezonde dingen dan met ongezonde dingen. Voel me daarna toch erg slecht. En genoeg water drinken, dat ga ik ook proberen. 

Terug
Bovenaan