Uitgerekend Juli 2019 ♡

Welkom Denise! Gefeliciteerd met je zwangerschap. ❤️ 

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik besloot (hoe idioot) om 6 dagen voor mijn NOD te testen, en toen kwam er een heeeeel licht bijna niet zichtbaar streepje. Ik heb een week in de stress gezeten, elke dag getest maar de eerste dagen werdt de test er niet duidelijker op. Pas twee dagen voor mijn NOD een duidelijke streepje. Dit doe ik nooit meer, wat een zenuwslopende dagen. ? 
Geduld is een schone zaak helaas. Ik hoop dat de tijd naar iedereen zijn eerste echo een beetje snel gaat. Ik ben ook zo ongeduldig als t maar kan.

[quote quote=10127548] Yes, voel me prima verder, gelukkig! Jij? @mamavanjav, geen ervaring met stoppen met roken. Wat betreft eten, tussendoor meer glazen water drinken voor voller gevoel misschien?[/quote]
Goeie tip! Ben absoluut geen water drinker, maar ik ga het wel proberen. Voordat ik aan het einde van m’n zwangerschap 30 kilo ben aangekomen. ?

Heel herkenbaar @mamavanjav ! Ik ben niet gestopt met roken ( was ik wel voordat ik zwanger was van Mn zoontje ) ik mis het nog steeds moet k zeggen! Maar wel enorme vreetbuien! Zo lastig! Avondeten staat me wel echt tegen moet ik zeggen. Ik maak nu zelf gezonde soepjes en die eet ik als lunch ( vult echt goed)! En als avondeten.. man en kind eten gewoon en dat krijg ik momenteel echt ff niet weg..! Gek hoe dat allemaal werkt in zo’n lijf.. ik probeer juist wat milder te zijn voor mezelf, af en toe ook wat lekkers moet kunnen. Hierdoor kan ik het juist beter uitstellen dus eet ik uiteindelijk minder dat dat k t mezelf helemaal verbied en dan dus toch doe... 
Lastig allemaal! 
Spannend al die echo’s die eraan komen, hoop zo dat ze allemaal goed zijn! 

Hi allemaal. Wij krijgen 23 november de echo, vandaag gepland. Dus echt nog even geduld hebben en dat is lastig :) Vandaag wat minder (of eigenlijk geen) last van misselijkheid en dat maakt me dan weer onzeker... Gaat het wel goed?? Lastig hoor, je wilt gewoon graag bevestiging, deze weken kruipen voorbij.

@Verrassingvanons
Leuk, ik zet je erbij voor de 23e :) 
Ja ik herken het.. de ene dag voel ik me echt zwanger en de andere dag vergeet ik het bijna haha. Het is ook nog zo pril.. 
Ik heb momenteel ook dat als ik een zielige film zie o.i.d dat ik snel de tranen in mijn ogen heb staan.. veel emotioneler dan normaal haha en ik zit nog maar in week 5 haha. Wie nog meer deze "kwaal"? Ik en mijn vriend kunnen  er wel erg om lachen

Aangepast: (30-10-2018)
Begin november MamavanJav
14 november Strawberryc
15 november LRE87 + Kyara
17 november Lauu
22 november Bloesem + Molliee
23 november Juuno + Verrassingvanons

Lieve Dames,
Allereerst allemaal gefeliciteerd.
Iksluit me ook aan,
Vorige week donderdag positief getest met en ben volgens mij berekening op 7 juli uitgerekend.
Ik ben de trotse moeder van twee jongens 4 en 2 en nu is nummer 3 onderweg.
30 november de eerste echo toch weer spannend :)

Terug
Bovenaan