Uitgerekend Juli 2019 ♡

Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames, se krijgen al een gezellig groepje! 
Hier vanmorgen weer vlagen van misselijkheid, vooral als ik te snel de trap op loop haha.

[quote quote=10127675]Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames, se krijgen al een gezellig groepje! Hier vanmorgen weer vlagen van misselijkheid, vooral als ik te snel de trap op loop haha.[/quote]
Klinkt bekend. Ik heb er ook vooral ‘s ochtends last van. Maar ergens vind ik elk zwangerschaps kwaaltje wel fijn, is toch een soort ‘bevestiging’ van de zwangerschap. ?

Ik zat even in een vlaag van onzekerheid, komt denk ik toch wel door de miskraam eerder dit jaar. 
Ik heb nog een zwangerschapstest gedaan om te kijken of het al meer een knalstrewpje was, en ja hoor, een stuk donkerder. Super blij.
Ik ga me meteen aanmelden bij Moeders voor Moeders.

[quote quote=10127691]Ik zat even in een vlaag van onzekerheid, komt denk ik toch wel door de miskraam eerder dit jaar. Ik heb nog een zwangerschapstest gedaan om te kijken of het al meer een knalstrewpje was, en ja hoor, een stuk donkerder. Super blij. Ik ga me meteen aanmelden bij Moeders voor Moeders.[/quote]
Herkenbaar hoor. Ik snap je heel goed. Ik heb vorig jaar 2 miskramen achter elkaar gehad. Nu in de eerste ronde was het weer ‘raak’. Ik ben ook erg onzeker en bang soms. Had uit pure wanhoop gisterochtend een test gedaan. Streepje knalde er bijna vanaf. ? Terwijl bij mijn vorige zwangerschappen (die uitliepen op een miskraam) werd het streepje niet echt donkerder. Dus dit stelde mij ook erg gerust. 
Ik heb me inmiddels ook aangemeld bij Moeders voor Moeders. ❤️

Hi dames,
Ik sluit me ook aan! Vanochtend twee positieve testen gehad. ZO SPANNEND! Volgens mijn berekening rond 12 juli uitgerekend en ga zo naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de vk. Ik kan het nog steeds niet geloven!!!

Gelukkig, ben niet de enige dus haha. Die extra bevestiging in deze spannende weken naar de eerste echo is dan wel heel fijn.
Vind het trouwens echt super om op dit forum te kunnen kletsen, bij ons weet nog niemand het naast onzelf, dus heel fijn dat je er hier wel over kan praten :)
Hebben jullie het al aan iemand verteld of wachten jullie ook tot na de eerste echo of eventueel 12 weken grens?
Bij ons komen toevallig ouders en broer en schoonzus (die ook in verwachting is) eten op de dag van de echo, we willen het dan, mits de echo positief is, 's avonds gaan vertellen!

Gezellig dat er steeds meer meiden bijkomen :)
Aangepast: (31-10-2018)
Begin november MamavanJav
14 november Strawberryc
15 november LRE87 + Kyara
17 november Lauu
22 november Bloesem + Molliee
23 november Juuno + Verrassingvanons
30 november Mamaofthree

Terug
Bovenaan