Uitgerekend Juli 2019 ♡

Gefeliciteerd alle nieuwe! 
En sterkte Davl... :(
Ik heb vandaag iemand helpen helpen verhuizen, hele dag gesjouwd. Was echt iets teveel van t goede. Steken in buik en rug en nu met kruikje in bed. Lastig om je keven aan te passen als je het nog niemand kunt vertellen...

Hey meiden. Eindelijk kan ik hier mee praten. Vanmorgen een test gedaan en ik kon m'n ogen bijna niet geloven maar ik ben ZWANGER!  Wauw! Ons grootste droom is in  vervulling gegaan na 12 maanden proberen!
Ik heb met kruidvat getest 2v5. Het streepje is nog wel heel licht. Maar een streep is een streep zeggen ze? Hadden jullie dat ook. Het is nu 1 dag na mijn gemiste menstruatie 

Gefeliciteerd bloompjee ik had dat ook een heel licht streepje op de Kruidvat test maar na een week was hij veel donkerder.
Alle nieuwe dames gefeliciteerd

Gefeliciteerd Bloompjee!! Ik had ook een heel licht streepje. Voor de zekerheid daarna een Clearblue gehaald en daar staat gewoon: Zwanger. 

Dankjewel allemaal!!
Klopt @lepeltjelepeltje ik moet vandaag werken en twijffelde heel erg of ik wel moest testen maar kon niet langer wachten. Werken gaat goed de meeste spanning is wel vanaf maar kan het nog steeds niet geloven 

Terug
Bovenaan