Uitgerekend Juli 2019 ♡

Gefeliciteerd allemaal met het goede nieuws
Mijn symptomen wisselen ook erg hard af per dag vandaag echt lage rugpijn gehad! 
Ik heb ooit een inwendige echo gehad stelt echt niets voor voel je vrij weinig van alleen dat het gewoon gênant is Maar goed daar zullen wij zwangere vrouwen aan moeten wennen haha  Niks om je zorgen over te maken  :) 

WR ja lichamelijk vind ik het wel pittig maar ook logisch want je bent voor 3 aan het zorgen  Heb jij ook de hele dag zo'n dorst? Volgens mij drink ik wel 3 liter en nog steeds heb ik dorst  
Sterkte voor de dames waarbij het niet zo heeft mogen zijn, dat jullie maar snel goed nieuws krijgen ?
 Alle nieuwe dames welkom en gefeliciteerd  ? 

Eikeltje, ja vreselijk dorst maar ben ook heel erg misselijk steeds. Hoef niet over te geven maar eten zien, klaarmaken en eten is een drama! Had ik bij de eerste veel minder. Naar de supermarkt vind ik vreselijk! De dingen waar ik wel zin in kan krijgen zijn ongezond dus niet echt best haha! Mijn dochter is/was een flesweigeraar dus nu toch begonnen om wat actiever de fles aan te leren in de hoop dat als het terugloopt ze over kan op de fles. 

@dwaallichtje Wachten duurt lang dan he! ? Ik was precies zover als ik zelf dacht. Vandaag precies 8 weken dus. Na de echo direct onze ouders het goede nieuws gebracht. Leesboekje ‘Oma en opa Pluis’ van Nijntje cadeau gegeven. Zo leuk om die verrassing en emotie te zien. 
Ik was trouwens helemaal ingesteld op een inwendige echo, maar het ging prima via de buik. 

Inwendige echo valt best mee, is alleen n beetje raar om die staaf naar binnen te brengen en er kijken 2 mensen mee magoed, vriendlief kent de onderkant en de verloskundige ziet er 10tallen per dag?

Terug
Bovenaan