Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hoi Debby van harte gefeliciteerd! Die klachten die je beschrijft zijn echt normaal hoor. Spannend is het wachten hè. Ik heb ook mijn eerste echo 10 december.
Wauw Juuno gefeliciteerd met de goede echo. Wat een opluchting lijkt me dat. 

Hoi debby,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! ik had ook enorm last van menstruatie klachten, maar dat hoort er gewoon bij. Niks om je zorgen over te maken!  
Groetjes Denise 

Juuno, wat fijn een goede echo.
Wij hebben gisteren ook onze eerste echo gehad. Ik blijk iets minder ver te zijn, 6+3 ipv 7 weken (scheelt niet veel, maar toch). We hebben wel al een kloppend hartje gezien! Heel blij mee! 22 december terug voor de volgende echo! 
Fijn weekend allemaal! 
Groetjes Denise 

Davl Wat naar voor je meid. Sterkte ermee.
Debby Gefeliciteerd. Een beetje menstruatiegevoel is volgens mij normaal. Ik heb op en af ook wat krampjes. Iedereen heeft weer een beetje andere symptomen. Maar zeker zolang je geen helderrood bloed hebt gewoon positief blijven.
Juuno Wat fijn zeg! En het vertellen is gewoon superleuk. Daarom doe ik het nu al. hihi.

Na veel buikpijn, zere borsten en super misselijk en toen opeens zo’n beetje niks meer, was ik toch wel gespannen voor de eerste echo. Gelukkig kwam onze kleine erwt meteen vol in beeld, met een mooi kloppend hartje. Hd verwacht dat ik minder ver zou zijn dan dat de berekening aan gaf, maar bleek exact hetzelfde, uitgerekende datum blijft 1 juli. De vermoeidheid is overigens weer volop terug...

Yes!! Afgelopen dinsdag een positieve test in mijn handen! Kon het eigenlijk niet geloven! De rollercoaster begon vanaf dat moment, de volgende dag bloed bij het afvegen en daarna wat druppels. VK gebeld, die zeiden dat ik mij geen zorgen moest maken en het in de gaten moest houden. KILLING! gelukkig heeft het dus niet doorgezet. 3 januari is mn eerste echo gepland, gelukkig hebben ze die vervroegd. Nu nog 1.5 ongeduldig wachten en dan hopelijk een hartje horen.

Hebben jullie wel eens een vaginale echo gehad? Hoe is dat?

Hey allemaal,
Leuk om met jullie mee te lezen. 
Ik zelf ben 6 weken en 4 dagen zwanger. Donderdag 6 december eerste echo. Rond 21 juli uitgerekend. Ik doe met jullie mee ?

Terug
Bovenaan