Uitgerekend Juli 2019 ♡

Ow dat is indd wel heel vroeg 6 dagen van te voren ! Dat zou ik helemaal niet aan kunnen haha.. 
Maar ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.. en er zat een stemmetje in me hoofd van een test halen. Maar ik dacht is toch negatief omdat ik dat vaker had gehad. En toen ineens een lich streepje.. gelijk 3 testen gedaan. Ik kan het nog steeds niet geloven. Of beseffen.. 

Omdat ik het al zo lang wou. Alleen dat afwachten is somsss zo vervelend. Maat gelukkig ben ik niet de enige

Stiekemmeelezen welkom & gefeliciteerd met je zwangerschap! ❤️
Mollie wij hebben het ook nog niemand verteld, dus dan is het inderdaad wel fijn om lekker te kletsen op dit forum. Ik zal op eerste Kerstdag 13 weken zwanger zijn, wij willen het dan gaan vertellen aan onze ouders. Kan niet wachten. ? Ik zit er aan te denken om een shirtje voor mijn zoontje te bestellen met de tekst: “Ik word grote broer!” en deze aan te doen bij hem en dan afwachten tot iemand het ziet. ?

Net de vk praktijk gebeld en kan 21 Nov terecht. Tot die tijd alleen twee beste vriendinnetjes vertellen denk ik..
Heel raar, nu ik het weer ben ik ook opeens misselijk. Hadden jullie dat oook? Kunnen ook zenuwen zijn denk ik.

Jaa, ik heb ook vlagen van misselijkheid en licht in m'n hoofd. 
Je kunt merken dat je lichaam met van alles en nog wat bezig is.

Licht in m'n hoofd had ik idd gister ook, en een bloedneus dus dacht toch maar testen ook al is het eigenlijk (waarschijnlijk) te vroeg.. 
Bedankt allemaal voor de felicitaties én gefeliciteerd ook! Ben een beetje van wap hahaha

Hoi lieve meiden,
Jeetje wat zitten we allemaal in spanning he.. Haha, dat moment tot de eerste echo is slopend! ;)

Ik herken wat je zegt hoor @Molliee.. ik heb zelf nog geen miskramen meegemaakt gelukkig maar ik kan me wel voorstellen dat je af en toe test om te checken of het nog goed gaat zegmaar. Dit doe ik namelijk zelf ook. Ik ben zelf heel erg bang voor een miskraam, ik weet niet waarom want ik heb ook wel alle vertouwen in mijn lijf hoor.. maar toch, omdat het bij ons zo snel is gelukt (2e ronde) hoop ik gewoon zó dat het allemaal goed blijft gaan. Dat het niet te mooi is om waar te zijn zegmaar.. ;) Nouja nog even volhouden tot 17nov.. 

Hebben jullie trouwens ook dat je een soort van 'blij' bent als het morgen is? Want dan is het 1 november.. En zo zit ik dus steeds te denken van 'nou dan komen we wat dichter in de buurt van die november data met eerste echo's haha'. Oktober klinkt dan gewoon nog zo ver weg ;) Zullen nog wel meer geduld moeten hebben de komende tijd haha maar des te fijner om op dit forum lekker ervaringen te delen en te kletsen.
@Molliee Wij hebben het ook nog niemand verteld.. Ik ben heel hecht met mijn ouders en vind het daarom echt mega moeilijk om het voor me te houden! Wij hebben besloten om het ze de 17e wel alvast te vertellen (ouders/schoonouders/broers/zussen) als alles goed is natuurlijk.. En dan ben ik waarschijnlijk 7 á 8 weken en zou het natuurlijk nog mis kunnen gaan maar langrer kan ik het gewoon niet voor me houden haha. Na de 12 weken gaan we het aan de vrienden enzo vertellen.. 
@MamavanJav Super leuk idee om je zoontje zo'n shirt aan te doen! Haha! 
@Stiekemmeelezen Ja ik had dat ook wel. Maar aan de andere kant.. op het moment van positieve test is er HCG in je lichaam en die waarde verdubbeld elke 48 tot 72 uur dus wordt steeds meer, dus logisch ook wel dat je de symptomen misschien snel al ga merken. De één meer als de ander natuurlijk.
Meiden, welke symptomen hebben jullie tot nu toe?
Ik ben morgen (vermoedelijk) 5 weken en ben s'ochtends niet echt misselijk maar wel 'kokhalsneigingen' vooral als ik net ontbeten heb, net alsof er een brok in m'n keel zit.. En nog steeds pijnlijke darmen en sneller moe. Valt het bij jullie ook nog mee qua kwaaltjes? Ach het is inderdaad ook weer een fijn teken dat je lichaam lekker hard aan het werk is voor iets heel moois!
Sorry voor het lange bericht.. Was wel erg lekker aan het typen en beetje enthousiast ;)

@Stiekemmeelezen Ik heb je toegevoegd aan het rijtje :)
Aangepast: (31-10-2018)
Begin november MamavanJav
14 november Strawberryc
15 november LRE87 + Kyara
17 november Lauu
21 november Stiekemmeelezen
22 november Bloesem + Molliee
23 november Juuno + Verrassingvanons
30 november Mamaofthree

Oja en wat ik zeg met 'alle vertrouwen in mijn lijf'. Dat heb ik niet zo tactisch neergezet, excuus.. Want tuurlijk heb je vertrouwen in je lijf maar dan nog kan het mis gaan natuurlijk. Daar heb je zelf geen invloed op! Maar ik bedoelde meer aan te geven dat er niet meteen een aanleiding is dat ik er bang voor ben.. 

Terug
Bovenaan