Uitgerekend Juli 2019 ♡

Hoe wisselend je humeur kan zijn.. 
Het ene moment ben ik blij, ziels gelukkig en vlinders in heel mijn lijf. Het ander moment ben ik onzeker of alles wel goed komt.. hoop ik zo hard dat ik over 2 weken een mooi gezond kloppend hartje mag zien.. En voel ik me zenuwachtig.. 
Herkenbaar? 

Anneke die moodswings zijn zo herkenbaar. Ik heb dat ook. Het ene moment denk ik alles gaat goed en andere moment maak ik me druk en kan ik gewoon huilen. Nog eventjes wachten tot de echo!

Hallo allemaal,

Wij verwachten ook eind juli (26e) ons eerste kindje. Maandagavond eerste telefonische afspraak met de verloskundige. Hopelijk dan voor de kerst eerst echo. Met kerst willen we het namelijk graag aan onze ouders vertellen. Heb kerstballen laten bedrukken ?
tot nu toe vooral last van ‘menstruatiepijn’ en mijn darmen. Voor de rest gaat alles goed ??

Ik begrijp het helemaal @lepeltjelepeltje ik denk dat geen geen kwaad kan. Maar ik snap dat je geen buikspoer oefeningen durft te doen. Ik ben ook continue bang dat er wat mis gaat.
Leuk dat je kerstballen heb laten bedrukken @oetlimburg. Ik heb overigens ook erg last van m'n darmen. Savonds zijn m'n darmen zo opgezet dat het wel lijkt alsof ik al 5 maanden verder ben. En de menstruatie achtig krampjes zijn vandaag wel ietsje minder gelukkig 

Oh en ik heb het net aan mijn oma, moeder en stiefvader verteld. De rest van de familie vertel ik het later maar ik vind het fijn als hun het weten mocht ik me een keer niet lekker voelen oid. Ik vind het overigens nog steeds wel heel onwerkelijk maar nu ik het naar buiten heb gebracht lijkt het allemaal heel echt ineens, zo bizar! Ondanks dat alle testen positief zijn en alle kwaaltjes vind ik 't toch wel heel apart dat er nu iets aan het groeien is is m'n buik. Lijkt wel een soort droom. Ik heb mijn zwangerschapstesten ook bewaard en steeds kijk ik of het wel ECHT zo is of dat ik het me verbeeld haha 

Oh en ik heb het net aan mijn oma, moeder en stiefvader verteld. De rest van de familie vertel ik het later maar ik vind het fijn als hun het weten mocht ik me een keer niet lekker voelen oid. Ik vind het overigens nog steeds wel heel onwerkelijk maar nu ik het naar buiten heb gebracht lijkt het allemaal heel echt ineens, zo bizar! Ondanks dat alle testen positief zijn en alle kwaaltjes vind ik 't toch wel heel apart dat er nu iets aan het groeien is is m'n buik. Lijkt wel een soort droom. Ik heb mijn zwangerschapstesten ook bewaard en steeds kijk ik of het wel ECHT zo is of dat ik het me verbeeld haha 

Terug
Bovenaan