Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Joosje, zo herkenbaar wat je schrijft over die angst. Dat heb ik ook.
Hoe gaat het slapen bij jullie? Ik slaap slecht, veel wakker, kan moeilijk in slaap komen, wordt wakker als ik op m’n buik lig van zere borsten.
hier idd ook een droge mond sinds gister
Hallo allemaal!
Ik heb even getwijfeld of ik mee zou lezen op een forum, in verband met sommige verdrietige berichtjes die je tegen komt in deze spannende weken, maar ik ga het toch maar doen... Ik merk dat ik soms gewoon even mijn ei kwijt moet, en niet iedereen zit daar op te wachten
Ik ben als het goed is rond 26 juli uitgerekend en mijn eerste echo staat gepland op 17 dec... duurt nog zooooo lang...
Eigenlijk weinig kwaaltjes te bekennen. Dat maakte me eerste wel een beetje onzeker, maar volgens de verloskundige moet ik daar gewoon blij mee zijn. In het begin sliep ik alleen slecht, maar misschien door alle spanning. Het enige wat ik merk is dat ik moe ben.
Mijn moeder en zusje zijn achter mijn zwangerschap gekomen door de tandarts.. bummer... ik had mijn eerste zwangerschap toch erg graag zelf bekend willen maken en op een leuke manier. Maar ben nu toch blij het met ze te kunnen delen
Oh siertje dat is een vervelende aankondiging helaas overmacht.. hopelijk kun je de rest van de familie en vrienden wel leuk vertellen
Hier ook vrij wel geen symptomen af en toe meen ik iets te voelen maar het is zowat te verwaarlozen... En inderdaad ook dat maakt mij onzeker.. ik heb me vanmorgen aangemeld voor moeders voor moeders vond dat ik het toch wel verplicht was omdat het bij ons in de eerste ronde is gelukt naar alle vaders en moeders die er moeite mee hebben
@anneke ja beetje jammer... en inderdaad, bij de rest van de familie en vrienden ga ik dan maar even extra uitpakken
Hier ook aangemeld bij moeders voor moeders, ik word deze week gebeld. Ook in de eerste ronde gelukt dus voelde mij inderdaad ook verplicht om dit te doen.
oeps! ik heb het net prongelijk tegen een naaste collega verteld.. kon het echt niet voor meer voor me houden toen we het over het nieuwe jaar hadden..
Ze was heel blij voor me en beloofde het voor zichzelf te houden.., het worden een zware 4 weken.. maar nu kan ik er iig met iemand over praten.. haha
Waaauw! Vanmorgen een 1e echo gehad, beeld exact kloppend bij 8 weken en een mooi hartje zien kloppen! Zo blij na augustus dit jaar een miskraam te hebben gehad.. nu is de bevestiging er en kan ik er van genieten! Volgende echo staat gepland voor 19 december ? uitgerekende datum exact gelijk aan mijn eigen telling, 6 juli 2019!
Liefs van mij
@Luf Gefeliciteerd! Geweldig moment he? En leuk, ik ben ook 6 juli uitgerekend!
Hoe staat het met de misselijkheid? Ik dacht het een beetje onder controle te hebben, maar de hormonen hebben er de laatste dagen nog een schepje bovenop gedaan.