Uitgerekend Juli 2019 ♡

Jeetje sorry hoor ik zie nu pas ineens dat ik er steeds zoveel post achter elkaar. Komt omdat mijn telefoon steeds vastloopt en ik dus blijkbaar meerdere keren op verzenden druk. Zal erop letten 

@bloompje Herken me ook in je verhaal. Zo raar er gebeurt banalers maar je ziet er niets van. Mijn schoonzusje hebben we het als eerste verteld, zij zitten in ivf traject al even en daar betrekken ze ons steeds in, dus wij wilden hun er ook graag in betrekken! Daarnaast weten Heb 3 collegaatjes het. 2 omdat ze ook zwanger zijn / proberen en we het daar vaak over hebben. Ander collegaatje omdat ze me iedere dag ziet en ik dacht als ik me dan eens wat minder voel kan ik dat tenminste bij haar kwijt haha!
Maar voel me vreselijk schijnheilig in de buurt van mijn ouders en vriendinnen. Voor mijn gevoel staat het op mijn voorhoofd geschreven hahaha ?

Gefeliciteerd allemaal. Ik ben ook in juli uitgerekend. 12/12 1e echo dan weten we precies wanneer. Woensdag positief getest. De test daarna met wekenindicator gaf 2/3 aan, dus zal nu rond de 5 weken zwanger zijn. Laatste dagen last van misselijk in de avond / overgeven, heel erg moe en zere borsten

Mijn kwaaltjes beginnen nu echt te komen.. heel de dag vreselijk moe, lage rugpijn en kots misselijk.
Oja, niet de moodswings vergeten ?

Leuk om al jullie verhalen te lezen!
Ikzelf ben volgens de berekeningen rond 28 juli uitgerekend 
nu 5+1 weken zwanger. 
19 december pas eerste echo, zo spannend! De tijd mag van mij wel even vooruitgespoeld worden. 

Vanmorgen dus voor het eerst echt 'misselijkheid' ervaren.
Omdat ik elke dag al om 08:00u moet beginnen, ontbijt ik vaak achter mijn bureau omdat ik voor die tijd geen hap door mijn keel krijg. Vanmorgen zat ik net 5 minuten en dacht echt, ik moet rennen nu.. voelde me opeens heeel misselijk. Snel hapje brood genomen en het verdween weer gelukkig. 
Verder heb ik al sinds begin last van mijn darmen, veel moe, ontzettend koud continu en sinds een week ook last van veel dorst (droge mond) en nu dus misselijkheid.

Alleen mijn moeder en zusje weten het nog, ik merk dat dit kleine hummeltje al zo veel blijdschap met zich meebrengt. Ik weet echt niet hoe ik het zou moeten doen als de eerste echo toch niet zo goed is als dat wij hopen. Hebben jullie dat ook, die angst? Mijn moeder gaf aan daar helemaal niet zo veel mee bezig te zijn tijdens haar zwangerschappen, misschien omdat wij tegenwoordig ook zoveel kunnen lezen? 

Hier blijft de misselijkheid nu bijna continu aanwezig. Ik hoef niet over te geven maar soms denk ik; kwam het er maar uit dan ben ik ervan af! Door de misselijkheid vind ik het vreselijk om naar de winkel te gaan en eten te koken. Maar ik heb ook nog een man die toch echt wel moet eten als hij thuis komt. Hebben jullie misschien tips hoe ik toch kan zorgen voor een beetje variatie en gezond eten op tafel? Mijn man laten koken is geen optie die is op zijn vroegst 7 uur savonds thuis.. 

Joosje ik ben het met je eens! Ik las tijdens mn vorige zwangerschap niet zo veel op fora, waardoor ik het negatieve dus ook niet tegenkwam. Was dan wel nerveus en dacht zelfs "wat als de verloskundige met de echo vraagt: 'wat doe je hier? Je bent helemaal niet zwanger meid.'", maar goed dat was dan een zorg dat nergens op gebasseerd was aangezien m'n menstruatie toch echt uit bleef hihi. Tijdens deze zwangerschap lees ik wel veel op de fora, en door sommige berichten kijk ik toch echt elke dag in m'n onderbroek en op m'n wcpapiertje of er iets van bloed te zien is. Ook ben ik bang bij elke steek en menstruatiepijn, terwijl ik voorheen vooral dacht aan bandenpijn. Afijn mijn hele bericht had veel korter gekund, denk toch dat het echt tussen de oren zit en wij onszelf er alleen maar zieker mee maken en dat kunnen we er niet ook nog bij krijgen hihi.
Hier ook hele dag door misselijk en honger (dit gaat echt niet goed samen). Over 4 daagjes dan eindelijk de echo!

Ik herken het @ummie, het lijkt zo onwerkelijk he? Maarja je moet maar zo denken als de zwangerschapstest aangeeft dat je zwanger bent ben je wel degelijk zwanger! Maar ik snap je angst. Ik had 't dus gister verteld aan wat mensen en dacht precies 't zelfde. Dalijk ben ik niet zwanger en ben ik gek geworden. Hahah maar gaat goed komen.
Vervelend @WR dat je zo misselijk bent. Ik zou kamille thee halen dat zorgt ervoor dat de boel een beetje tot rust komt. Verder voor in de middag een opkikkertje. Heb ook weleens gehoord dat vanille vla helpt.
Ik ben iedere ochtend een beertje weeig en daardoor licht misselijk. Gelukkig niet braken. Doordat ik me weeig voel echt geen trek in m'n havermout. Heb tijdens de ochtenden/middag ook een erg droge mond. Gister avond voelde ik me goed en dacht ik opeens: zal het nog wel goed zijn? Het is ook nooit goed hahah!!!! Ik geniet er vollop van met alle kwaaltjes van dien. Maar begrijp dat als het allemaal de overhand gaat nemen het niet leuk meer is. 

Terug
Bovenaan