Uitgerekend Juli 2019 ♡

@S-W dat is zeker een geweldig moment! Het ‘witte’ vlekje dat haastif heen en weer beweegt! Leuk zo dezelfde dag uitgerekend te zijn! 
Hier valt het reuze mee met de misselijkheid, met flagen wat duizelig en met name in de ochtend wat ‘opstart’ problemen. Echter niet dusdanig dat het tot braken lijdt. De kwalen vallen mij tot heden sowieso nog mee, hopen dat het zo blijft! 
Goed tekent ook toch? Ieder geval weer een bevestiging dat de hormonen en dus de zwangerschap nog goed gaan! Jij ook al een 1e echo gehad? 
Geniet van je zwangerschap! 

Luf, wat super fijn! Mooi!
ik heb 12/12 de 1e echo, dan ben ik denk ik rond de 7/8 weken? Ik weet het niet precies ivm onregelmatige cyclus. 

Oh wat leuk Luf, gefeliciteerd!!! Ga je het nu aan meer mensen vertellen? 
Ik kijk erg uit naar 4 december, mijn eerste echo. 
Siertje, hoe ging dat dan? Wat onprofessioneel van de tandarts zeg! 
Ik heb wel meer steken in mijn onderbuik de laatste tijd, meer dames last van? Gisteravond best erge steken, ter hoogte van mijn blaas. Toch beetje eng. Daarnaast merk ik dat ik heel onzeker ben, misschien door de hormonen. Dat ik steeds denk op werk: vinden ze me wel aardig? Anders nooit last van... 

@Luf Vorige week de eerste echo gehad. En mag 12-12 weer. Ook voor mijn man werd het opeens veel echter. Heel gaaf!
De misselijkheid is zeker een goed teken en ik probeer er daarom ook zo min mogelijk over te klagen. Maar ik vind het wel pittig. Heb er de hele dag last van en ik ben veel op pad voor mijn werk, dus dat is wel lastig. En ik eet veel te weinig. Wilde graag mijn gezonde eetpatroon doortrekken, maar nu is het gewoon eten, wat naar binnen gaat. Ik ben al wat kilo’s afgevallen en dat mag niet te hard gaan natuurlijk. 
Hoop dat het bij jou zo goed blijft gaan! 

Dankjewel bloompje! Opkikker is zeker nog een idee om te halen. Ik ben blij als we straks een goede echo hebben gehad en het gewoon tegen iedereen kunnen vertellen. Veel makkelijker met die misselijkheid, dan snappen mensen waarom ik dingen afzeg of me vaak niet echt lekker voel. 
Kijk zo uit naar de echo volgende week maandag! Vind het best spannend maar op zich met al die kwaaltjes ga ik ervanuit dat het goed zit. Ben ook benieuwd naar de reactie van de vk dat ik nu alweer terug ben ?. 
Ik heb me ook aangemeld bij moeders voor moeders en als het goed is wordt ik vanavond gebeld! Ben benieuwd. 

Gefeliciteerd @luf! Wat fijn dat alles goed was. Hoeveel weken zei ze dat je nu ben?
@lepeltjelepeltje mijn steken in m'n onderbuik zijn niet erger geworden. Maar ik zit ook nog maar op 4+3. En wel vervelend voor je dat je zo onzeker ben. Ik ben altijd erg onrustig/nerveus tegen paniekaanvallen aan. Heb hiervoor medicatie geslikt maar dit mag ik nu niet. Heb het laatste jaar geen paniekaanvallen meer gehad en ben in therapie geweest dus over het algemeen kan ik dit nu gewoon aan zonder medicatie. Ik heb nu bach bloesem spray voor de zekerheid. Dit mag gewoon worden gebruikt tijdens zwangerschap. Misschien helpt dat ook tegen onzekerheid? 

Terug
Bovenaan