@Bollebuikpuntnl Rennies werken hier ook meestal prima, zijn al wel wat doosjes doorheen gegaan, haha. Wat vervelend dat je overal zoveel vocht vasthoudt. Waarschijnlijk ben je dat na de bevalling ook zo weer kwijt. Heb je ook veel last van de zwangerschapssuiker? Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. Zwangerschapscursus wilde ik doen (individueel ivm Corona), maar dat ging niet door omdat degene die het gaf aan het herstellen was van Corona en er was geen vervanger. Heb daarom online iets gedaan, op zich wel interessant, maar niet dat ik er nou extra veel van geleerd heb. Had al zoveel op internet gelezen.
@Nanosh hier hetzelfde, af en toe wat menstruatieachtige krampjes, maar dat is dan ook zo weer voorbij. Verder nog geen tekenen van de aankomende bevalling. Baby is al wel goed ingedaald, dus hij ligt er wel klaar voor! Ik ben nu tussen de 15 en 16 kg aangekomen.
@gebruiker6515 Wat leuk voor jullie een kleintje erbij en een zusje voor de anderen. Jij bent ook al gauw aan de beurt. Spannend!