Uitgerekend juli 2021

Hoi ik ben op 3 juli uitgerekend! Wij verwachten een meisje! Samengesteld gezin en nu een kindje van ons twee samen. 1 en 1 is 5 in ons geval!! Zo benieuwd naar de kleine en ook naar hoe de kids het gaan vinden !!! ( 8,11,13 en 16)

Wat leuk inderdaad we lopen zo goed als gelijk @ mootje ? Ik heb zo goed alles klaar gelukkig nu ☺️ heb af en toe wat van die menstruatie achtige krampjes voorderest nog niet echt activiteit hihi.. jullie al wel ? Moet wel tig keer naar het toilet ook inderdaad loop dan echt leeg .. ? ik heb juist me linkervoet die dikker is , en ik weet dat ze ook links ligt , misschien dat het daar dat inderdaad mee te maken heb ? Haha nog niet zo over nagedacht .. hier helpt vrij weinig tegen de zwelling .. heb koud water geprobeerd .. voeten omhoog .. bewegen .. heb me er maar bij neergelegd ?.. hier ook onze eerste en ik krijg trouwens een meisje en jij @bollebuikpuntnl ? Heb geen cursus of iets gevolgd en zijn van plan om in het ziekenhuis te bevallen .. kan haast niet meer wachten ☺️

Hoe zit het trouwens met jullie met de zwangerschapskilos ? Ik schrok vorige week echt ff bij de controle ?.. 17 kilo bijkomen al.

Wat leuk @gebruiker6015, en een leuke leeftijd van de andere kinderen om dat bewust mee te maken! Kijken ze al naar hun kleine zusje uit? Je hoeft niet lang meer, spannend!

@Nanosh Oooh dat heb ik ook, ik loop elke keer ook leeg als ik ‘even’ moet plassen…. Op internet staat dat het een teken kan zijn dat het zsm begint maar ik heb het al wel 1,5 week haha! Oh jij hoeft niet over je kilo’s in te zitten hoor… ik ben al 30+ aangekomen…. Echt heel ernstig. Veel vocht en ik heb zwangerschapssuiker dus gaat dubbelop. Hopelijk na de bevalling het vocht gelijk kwijt. Jaa wij krijgen ook een meisje, ook onze eerste. Super leuk en spannend!

@Bollebuikpuntnl Rennies werken hier ook meestal prima, zijn al wel wat doosjes doorheen gegaan, haha. Wat vervelend dat je overal zoveel vocht vasthoudt. Waarschijnlijk ben je dat na de bevalling ook zo weer kwijt. Heb je ook veel last van de zwangerschapssuiker? Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. Zwangerschapscursus wilde ik doen (individueel ivm Corona), maar dat ging niet door omdat degene die het gaf aan het herstellen was van Corona en er was geen vervanger. Heb daarom online iets gedaan, op zich wel interessant, maar niet dat ik er nou extra veel van geleerd heb. Had al zoveel op internet gelezen.
@Nanosh hier hetzelfde, af en toe wat menstruatieachtige krampjes, maar dat is dan ook zo weer voorbij. Verder nog geen tekenen van de aankomende bevalling. Baby is al wel goed ingedaald, dus hij ligt er wel klaar voor! Ik ben nu tussen de 15 en 16 kg aangekomen.
@gebruiker6515 Wat leuk voor jullie een kleintje erbij en een zusje voor de anderen. Jij bent ook al gauw aan de beurt. Spannend!

Nee ik heb gelukkig helemaal geen last van de zwangerschapssuiker! Had vanochtend weer controle en de hartslag was veelste hoog van de kleine dus moest aan de CTG totdat ze rustig werd. Heeft even geduurd maar uiteindelijk werd ze rustig. Mijn bloeddruk stijgt ook elke keer en nu wil de gynaecoloog mij elke week zien om het goed in de gaten te houden. En op mijn ‘donder’ gekregen dat als ik heftige buikkrampen zoals vorige week krijg wat voor mijn weeen kijken of als ik zo vaak naar de wc moet en dan ‘leeg loop’ (excuus) dan moet ik echt gelijk bellen en langs komen. Ik ben daar zelf heel nuchter over en heb zoiets ach zal er allemaal wel bij horen en ach ik heb toch over een X aantal dagen een afspraak. Maar dat is dus niet de bedoeling haha! Bij jullie alles nog rustig?

Oh dat was wel even schrikken dan .. gelukkig voorderest alles goed met jullie meisje ? Ik heb ook sinds vorige week een wat hogere bloeddruk en kreeg inderdaad ook te horen bij hoofdpijn en buikkramp in de rechterzijde gelijk bellen en langskomen. Misschien is dat dan ook wel de reden dat we allebei zo opgezet zijn ?… schijnt samen te hangen hoge bloeddruk en vocht vasthouden .. ik heb donderdag weer een afspraak bij de gyn dus ben benieuwd .. word ze trouwens eerder gehaald ivm met je suiker/bloeddruk of kijken ze het gewoon nog even aan ??

Terug
Bovenaan