Uitgerekend juli 2021

Dag dames,
Ik was benieuwd hoe het met jullie gaat. Allemaal de hitte goed doorstaan? Ik heb veel binnen gezeten, vond het echt niet fijn. Had ook veel last van hooikoorts, dus dat was niet zo'n goede combinatie haha. Dinsdag ben ik 38 weken en ik begin toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Baby is al goed ingedaald, dus die is er al klaar voor. Ik ben er klaar mee (met zwanger zijn) en denk ook wel klaar voor. Hebben jullie je verder nog voorbereid met oefeningen oid? Verder merk ik dat het per dag erg verschilt hoe relaxed ik ben. De ene dag denk ik, kom maar op en de andere dag word ik een beetje onzeker en nerveus. Dat zal ook wel met de hormonen te maken hebben. Herkenbaar?

Sorry @Nanosh ik had je reactie niet meer gezien aangezien het topic niet meer werd gebruikt. Bij de gynaecoloog was eigenlijk alles super, ze hebben mij daarnaartoe geschoven omdat de verloskundigen het hier veelste druk hebben door de Corona babyboom, mijn suikertest was namelijk maar 0.1 punt te hoog en is elke dag nu perfect. (Moet het zelf nu elke dag 5 x prikken.)

Hier gaat voor de rest alles goed, afgelopen week heb ik een uur lang echt oefen weeën gehad en dat vond ik best spannend aangezien ik officieel pas 31 juli ben uitgerekend. Verder geen last meer gehad gelukkig. Het weer staat mij ook tegen, super warm en aangezien ik zoveel vocht vasthoud eigenlijk niet te doen. Iedereen schrikt ook als ik vertel hoelang ik nog moet, vrienden noemen mij al Michelin poppetje…. Haha! Nog eventjes volhouden dames. Hoe is het bij de rest??

.. Michelin poppetje ja haha ik heb ook last van dikke pootjes en handen .. nog 2 en halve week tot de uitgerekende datum .. merk steeds meer dat ik er nu wel echt klaar voor ben , nu de nachten me ook zwaarder vallen veel been krampen en heb het constant heet! Zo spannend ? zo dichtbij nu

Spannend hè, nog maar 2 weekjes voor jou Nanosh! Nog geen nesteldrang of al oefen weeën gehad? Ik moet officieel nog 6 week (31 juli) maar ik ga ervanuit (en hoop) dat ze wel iets eerder komt haha! Morgen weer controle bij de gynaecoloog en een afspraak bij de verpleegkundige over hoe alles in zijn werking gaat tijdens de bevalling.

Erg he de nachten, in het begin vd zwangerschap wist ik niet hoe gauw ik ‘s avonds heerlijk in mijn bedje moest gaan liggen. Nu zie ik er gewoon tegenop, met 300 kussens en geen houding weten te vinden… en dan lig je net “lekker” te slapen, moet je weer plassen haha ? Ik hou ook wel wat vocht vast, in mijn rechtervoet meer dan links ? Probeer nog wel regelmatig wat te wandelen en dat helpt wel!
@Nanosh wij zijn bijna tegelijk uitgerekend, zo spannend hè nog maar 2 weken.
@Bollebuikpuntnl ik hoop voor jou dat je ook wat eerder aan de beurt bent!

Ooh wat leuk zeg dat jullie bijna gelijk lopen, spannend! Oja heb je zoveel moeite met de nachten? Ik totaaaaal niet, kan nog steeds niet wachten om naar bed te gaan savonds haha! Overdag kan ik er wel aan toe geven maar dat doe ik expres niet zodat ik zeker weet dat ik snachts goed slaap. Maar wie weet komt dat bij mij nog want ik moet nog ietsjes langer dan jullie haha! Apart dat je verschil hebt in vocht vasthouden, misschien sta of leun je meer op de andere voet? Als ik met mijn voeten over elkaar zit en ik haal ze er na 30 seconden af heb ik helemaal een deuk in mijn voet haha! Voor de rest alles klaar in huis en babykamer etc? Ik heb er vooral heel veel zin in, en jullie? ❤️

Ja ik ben 6 juli uitgerekend en als ik het goed gelezen heb Nanosh de 7de ?Wat heerlijk dat je nog lekker kunt slapen, ik moet zeggen dat ik ook wel in rare houdingen lig vanwege maagzuur. Mijn buik zit ook wel wat in de weg, maar daar heb ik minder last van. Ik hoop dat je nog lang heerlijk slaapt.

Ja ik weet ook niet hoe het komt. Misschien ligt de baby ook meer aan 1 kant iets af te knellen ofzo, haha.

Oh jeetje, zal door het warme weer vd afgelopen tijd ook wel erger zijn geweest met die deuken in je voeten. Heb je ook pijn in je voeten?

Voor de rest zijn we er helemaal klaar voor, alles in huis ook klaar dus hij mag komen. Ik heb er ook zin in, maar vind het ook super spannend. Het is ons eerste kindje van jullie ook?

Oja, maagzuur heb ik ook wel heel veel last van. Vaak voor het tanden poetsen neem ik een Rennie en als ik er snachts wakker van word neem ik er weer snel 1. Echt super tabletjes zijn dat haha! Ja heb er behoorlijk last van, helaas niet alleen in mijn voeten maar mijn hele benen en merk het nu ook aan mijn armen en handen. Wissel veel af met bewegen en weer rusten maar heb het idee dat niks werkt. Maargoed, als dat het enige is dan mag ik alsnog niet klagen. Fijn dat je alles klaar hebt, goed gevoel geeft dat! Jaa het is ook onze eerste, ook wel heel spannend inderdaad maar vooral veel zin in. Ben wel beetje klaar met het zwanger zijn? Weten jullie het geslacht al? En wil je in het ziekenhuis of thuis bevallen? Heeft 1 van jullie nog een zwangerschapcursus gedaan?

Terug
Bovenaan