Uitgerekend juni 2015

@ geesje wat fijn dat je toch een extra echo hebt gekregen, wij houden het niet geheim dat het een jongetje wordt.

@ spicy fijn dat het hartje in ene keer te vinden is. Die gerustelling had ik gelukkig ook, waarschijnlijk omdat bij mij de placenta achter ligt en de baby voor in de buik.

@ nijntj ik snap dat je gesloopt was met de feestdagen, weer extra druk gehad. Nu maar even bijkomen. Wij hebben al een naam bedacht deze houden wij nog wel geheim want er mag nog wel iets een verassing zijn Hihi.

Vandaag 16 wkn heel af en toe denk ik de kleine te voelen bewegen, ik voel dan kleine klopjes van binnen. Heel apart gevoel.

@ babbeltje zo gaaf he om je kleine uk voor het eerst te voelen.voor jou begint die 20 wkn echo ook al op te schieten.

Zijn er hier nog meer die zo misselijk zijn en moeten braken? Ik heb van de ha emesafene gekregen maar de werking is er snel vanaf.
Ben al flink van mijzelf maar 0,5 kilo in een week afgevallen. In totaal nu 2 kg onder het gewicht waar ik de zwangerschap mee in ging. Dus ik zie mijn buik niet echt groeien wel voelt deze hard aan.

ja was zeker geluk hebben...fijn dat jullie je ook allemaal goed voelen,gaaf he, als je de kleine voelt...zo bijzonder..hoop dat ik snel mee kan kletsen op fb...ik val niet af, maar groei enorm, maar dat deed ik bij de vorige drie ook...zo''n 25 kilo per keer,,gelukkig alles er wel weer afgekregen ;-)nu 5 kilo aangekomen, dus valt nog mee,.,.

Leuk zo'n actief forum. Was er een FB pagina aangemaakt? Zo ja...hoe kan ik daar ook lid van worden? Praat makkelijker dan op een forum vind ik persoonlijk.

Groetjes,
Sanne

Geesje ik heb je een vriendschapsverzoek gedaan via Facebook en Nijntje ik heb je toegevoegd aan de groep.

Hoi Sanne, als je mij een persoonlijk berichtje wil sturen met jou profielnaam van facebook dan kan ik je een vriendschapsverzoek doen om je vervolgens toe te voegen bij de facebook groep.

hoi
@luckyone. jah das zeker fijn dat je het gelijk hoort. er heeft ook een langere tijd tussen gezeten voor we ins prutsje weer konden horen. nu weer wachten tot 21 januari. en lijkt me ook leuk om lid te worden van de fb pagina. hoe kan ik jullie toevoegen.?

gr.linda

Ik ben helemaal niet misselijk meer, voel me echt geweldig eigenlijk! Hoop dat het snel over is bij je @Luckyone!

Ik zit nog steeds 3 kilo onder het gewicht van voor ik zwanger was. Heb veel overgegeven de eerste 13 weken en had ook vaak weinig trek. Verloskundige zei dat het geen probleem was, dat het vanzelf wel komt! Verder groeit mijn buik echt hard!

Leuk dat steeds meer meiden mee gaan schrijven op Facebook:D

@Spicy als je BOeen persoonlijk berichtje wil sturen met jou
profielnaam van facebook dan kan ik je een vriendschapsverzoek doen om
je vervolgens toe te voegen bij de facebook groep.

Hey allemaal
Nog de beste wensen :)
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat bij iedereen.

Bo ik had jou 2 januari ook al een privé bericht gestuurd maar heb nog geen uitnodiging op fb :(

Wij hadden gisteren de 20 wekenecho en alles is helemaal goed. Ons meisje groeit gemiddeld en is heeeeeel actief. Ze laste zelfs ff een pauze in met de hoop dat ze dan wat rustiger zou worden ha ha.
We hebben ook al een naam alleen kijken wij nog of we misschien nog iets mooiers tegenkomen. Je weet maar nooit.
Voor onze zoon hebben wij nu eindelijk een jongenskamer uitgezocht die over 6 weken geleverd wordt.

Ik kan nu mijn kleine meid elke dag voelen. Ben daar zo blij mee. Nu heb ik echt het gevoel dat ik contact kan maken. Ik ben mij er nu ook bewuster van dat ik zwanger ben :)

Terug
Bovenaan