Uitgerekend juni 2015

ik werk in de thuiszorg let op met gordelroos en dergelijke!
VerdrVerder toch ook met veel trtrek en duwwerk is echt niet goed nu... ik ben inmiddels 20 weken en 3 dagen en het gaat nog redelijk het werken
:)

aha gevonden...

ik mag me ook aansluiten...ben inmiddels 9 weken

en morgen een tweede echo...altijd weer spannend

we zijn zwanger van ons vierde kindje..heel bijzonder

leuk om alles te lezen..

Hoi, vanmorgen weer echo gehad en alles is goed! Zo bijzonder en zo'n opluchting! Pfieuw :) Ik ben nu 7 weken, en kloppend hartje was mooi te zien.De gyn gaf aan dat ik nog 1 keer terug moet komen en dan kan ik verder via verloskundige en dat vind ik zo goed nieuws!Ik begin ook steeds meer symptomen te krijgen: misselijkheid, heel erg moe, wat grotere borsten, en ik huil bij het minste of geringste op tv. Mijn vriend en ik moeten er steeds hard om lachen.
Helaas heb ik deze hele week vergadering met mijn werk in het buitenland. Ik zie wel op tegen het programma: volle dagen vergaderen en dan elke avond feest. Best lastig om ongezien de biertjes te laten staan ;-)
Hoe gaat het bij jullie? Hebben jullie het al aan veel mensen verteld? Ik alleen aan 2 vriendinnen, verder nog niet. Vorige keer hadden we het al vroeg aan onze ouders verteld en toen was het toch heel vervelend om slecht nieuws te moeten brengen, zeker aangezien je zelf dan al een wrak bent. Maar nu met 7 weken en een kloppend hartje is het toch wel een stuk zekerder dat het goed zal gaan.

Wat fijn knut, dat alles er goed uitzag
idd elke keer weer erg spannend en erg bijzonder
wij mogen morgen voor een tweede echo
we zijn 9 weken..vind het erg spannend...

Gefeliciteerd met de goede echo, @knut!
@geesje77 Hopelijk kun je strax t zelfde zeggen! Veel succes met wachten vdg. Hoe laat heb je een afspraak? Hoe voel jij je? Lijkt me best pittig strax met al 3 kids! Hoe oud zijn ze?

hoi...

ik moet vanmiddag...vind het reuse spannend..

ene we hebben tieners thuis..dus heerlijk genieten van ons geschenk

en zo mooi dat ze het heel bewust mee kunnen maken..

ik voel me goed, alleen erg veel last van bandenpijn, wat nieuw was voor me..

maar goed das te doen...en jij??

Wat fijn weer een goed echo @knut ! Wij hebben het met zes weken aan onze ouders verteld en zijn het nu aan broers en zussen aan t vertellen.. Wij kiezen er wel bewust voor t vroeg te vertellen, mocht het toch nog fout gaan dan wil daar ook over kunnen praten.
werk weet het nog niet, maar omdat ik me veel misselijk voel gaat t denk binnenkort opvallen en ga ik t tocheck vertellen. . Pas met tien weken de eerste echo, dus hoop t eigenlijk tot die tijd nog een beetje stil te kunnen houden..

En @geesje77 succes vandaag! En gefeliciteerd!

Pff.. ik moet nog drie weken wachten.. dat duurt toch best lang!

Gelukkig wel een homeopathisch middel gevonden waarmee ik me misselijkheid iets onder controle heb.. en s middags tegelijk met de kleine uk naar bed (als het lukt..)

Terug
Bovenaan