Uitgerekend juni 2015

Spannend allemaal toeleven naar de eerste echo! Zeker voor diegene die een miskraam gehad hebben! Ik duim voor jullie voor een goede echo!

@nijntj1 wat fijn al zo vroeg een echo!

Ik voel me vandaag en gisteren echt lamlendig.. Zie best wel een beetje op tegen de komende weken, met een kleine van bijna ander half in huis.. Met de hele dag door iets eten, kom ik gelukkig een aardig eind en lekker vroeg slapen!

@vitanova79

jah het is zeker heel spannend. mijn 1ste echo is 26 november dan zou ik 9 weken zijn. ook weer op een woensdag dus ik ben zo bang dat het weer verkeerd zit. maar goed proberen nie aan te denken. gelukkig heb ik volgende week een afspraak bij de gyn en dan zou ik het als het goed is 6.2 weken zijn hopen dat we wat zien. maar super leuk om met dames je gedachte te plaatsen. super veel succes voor volgende week.

Spannend allemaal he!!! Ik vind het nu allemaal al zo verschrikkelijk lang duren en ik ben pas 6 weken! Als alles goed gaat moet ik nog wel even, maar ik heb bijna het geduld er niet voor hahaHet is dan wel zo fijn om een goed teken te krijgen, kun je er weer eventjes tegen aan ;-)Succes allemaal met de echo's! Ik mag maandag zelf ook weer, dan ben ik precies 7 weken.

Hallo Allemaal,

Eventjes wat in het kort over mijzelf vertellen. Wij zijn nu ruim 5 aan het proberen, ziekenhuis in en uit 4 ivf pogingen en 3 iui pogingen verder eindelijk zwanger! We kunnen het nog niet echt geloven. Ook ik doe mee aan moeders voor moeders aangezien ik zelf gebruik heb mogen maken van deze medicatie. Mijn uitgerekende datum is 22 juni. Met 7 weken heb ik mijn eerste echo bij de kliniek. Dus we moeten nog eventjes wachten :) Ik hoop dat iedereen een fijne zwangerschap heeft!

Indd zo vroege echo was fijn! (dit omwille van eerdere miskraam!), zooo en opluchting toen ik dat hartje zag flikkeren!! en toen de verloskundige zei om eens te kijken of we het al konden horen & ja hoor, onze dag kon niet meer stuk! De verloskundige vroeg ons of we snel terug wouden komen, dan zeg je geen nee, we konden kiezen volgende week of over twee weken.zelf de keuze gemaakt voor over twee weken omdat er dan toch net wat meer te zien is!Ons wondertje verstopte zich nu al helemaal aan de wand, hopelijk ligt ie volgend keer wat meer in het midden zodat ze goed kunnen meten! hihi5 nov is de volgende echo!

Ohja ik heb nog een vraagje, zijn er hier dames die in de zorg werken?ik namelijk werk in een verpleeghuis en vroeg me af, of er nu al dingen zijn wat ik niet meer mag of mee moet opletten?omdat ik bijna 8 weekjes ben vind ik het nog vroeg om te klagen over zware mensen, maar ik gatoch aan mijn eigen moeten denken!Collega's en enkele bewoners weten wel van mijn zwangerschap en zeggen rustig aan en opletten met tillen en hulp vragen maar dat gaat soms moeilijk.

Terug
Bovenaan