Uitgerekend juni 2018

Hallo meiden,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik heb de test 3 weken geleden gedaan en ook POSITIEF! Volgens de online berekeningen ben ik(zijn wij) 14 juni 2018 uitgerekend! Helaas heb ik vorige week al in het ziekenhuis moeten doormaken ivm uitdroging. Zijn er nog meer meiden zo missijk? Bij mijn vorige 2 zwangerschappen had ik dit ook. Hoopte dat het mij dit keer gegund zou worden. Tevergeefs. In het ziekenhuis heb ik met 6 weken en 4 dagen een echo gehad waarop alleen het vruchtzakje zichtbaar was. Donderdag en volgende week woensdag weer een echo. Duimen dat alles goed zit! ik wens jullie allen een onwijs leuke en fijne zwangerschap toe. Ik lees graag de verhalen. 

Groetjes Cynthia

Ik leef met jullie mee Cindy en Dagster... Wat super k*t!! ?.                                      

Ik mag vanmiddag voor een echo met 7.1 dagen ivm met drie eerdere miskramen. Ben zo gespannen en bang dat ze weer niks gaan zien.... hopelijk komen we met goed nieuws terug.

Ps even een niet gerelateerde vraag , iemand enig idee hoe je je naam kan aanpassen? Heb al bij account gekeken maar daar zie ik niks staan, ik gebruik de ouders van nu app

Hallo dames, ik sluit me graag aan bij jullie clubje, 
wij zijn 23 juni uitgerekend. Vorig jaar om deze tijd na 4 weken
een miskraam gehad, nu al 6 weken en 2 dagen dus heel blij maar ook heel bang. Heb een enorm opgeblazen buik en me broeken zitten ook elke dag strakker.. verder moe en last van winderigheid. Verder niks, af en toe een krampje, maarjah dat hoort er gewoon bij ☺️. We hebben het zoontje van mijn man bij ons wonen, hij is 3,5 maar voor mij dus eerste zwangerschap. Superspannend. 15-11 mogen we voor eerste echo?? hoop zo dat alles goed is...

Hallo,
Ik ben zwanger van de 2e (volgens mijn berekeningen 12 juni uitgerekend), afgelopen dinsdag al een echo gehad met 7 weken ivm miskraam afgelopen Juni. Nu bleek ik volgens de VK n week minder ver te zijn, 6 weken dus en was er nog (net niet) n kloppend hartje te zien.
Vind het zo suuuppper spannend, het speelt de hele tijd door mijn hoofd, ben ik nu minder ver en gaat dat kloppende hartje nog komen of is het weer mis. Zeker nadat we al een miskraam hebben gehad kan ik de spanning bijna niet dragen.... gelukkig mag ik morgen weer terug om nog een echo te krijgen, ik hoop zo erg dat er nu wel een kloppend hartje te zien is en dat het goed is!!
ik blijf duimen....
Xx 
Loes

Goeiemiddag dames,
iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap, ik ben zelf 28 juni uitgerekend volgens internet. En heb pas 27 nov. Een afspraak bij de VK maar goed we wachten rustig af. Vandaag wel iemand van moeders voor moeders langs geweest dus vanaf morgen start ik daar ook mee. 
Ik heb veder niet echt last van kwaaltjes soms wat misselijk maar niet echt heel erg ofzo.
Groetjes Anneke 

Ik heb daarnet ook mijn echo gehad met een kloppend hartje en de termijn klopte precies met de duur vd zwangerschap ( 17 juni uitgerekend) vandaag 7,1 weken zwanger 

over 2 weken mag ik weer op controle gezien geschiedenis. Dat is wel op mijn dochters verjaardag, dus hopelijk krijgen we dan ook weer een mooie echo te zien...

Blijft toch altijd spannend!

Ladies, ik hoop dat alles goed gaat bij jullie? Vandaag de schrik van me leven gehad. Kwam happy thuis uit werk, even naar wc, en jahoor bloed met afvegen, schrok me helemaal kapot.. gezien het verleden. Heb helemaal geen pijn gehad was echt een verassing. Gelijk verloskundige gebeld, die had gelukkig nog een plekje om 16;45 voor een inwendige echo. Ik heb waarschijnlijk nu 5 weken ipv 6 weken, ze konden nog niet echt iets zien, behalve een ... zakje, ben de naam gewoon kwijt.. pff.. maar geen bloedverlies meer gehad sinds dien en zij waren er vrij zeker van dat het innestelingbloeding is geweest.. nou hopen dat de komende dagen weer goed gaan.. blijft allemaal spannend.. 15-11 mogen we op de echte afspraak komen. Hoop zo dat het allemaal goed gaat, wil niet weer een jaar wachten tot ik opnieuw zwanger ben,.., maargoed laten we hopen op een positieve komende weken..
hebben jullie dit ook gehad?

Terug
Bovenaan