Uitgerekend juni 2018

Goedemorgen!

@Tobiiee : voor je het weet is het zo ver :) Alles gaat zoals het gaat. Laat het wel even weten als er meer bekend is...

Ik ben ook altijd vroeg, maar nu lukt het me eindelijk iets langer te slapen. Het is dus bij iedereen weer anders dus!

Vandaag lekker netflixen en niksen :D

Hoi hoi,
Ik ben ook wel voor een Whatsapp of Facebook groep, vind het via deze week echt onhandig. De app loopt telkens vast!
Ik zit te bedenken hoe, Want ik wil nog niet dat mn familie en vrienden het al weten.. . Iemand een idee? :)

Hallo,

Ik meld me bij de groep aan. Gisteren clearblue gedaan en gaf 1-2 weken aan..
Uitgerekend nu 4 weken en 2 dagen zwanger.
Zou ongeveer 9 juni 2018 uitgerekend zijn. 

Hallo ladies ! 

Ook hier vorige week een positieve test in handen :)
en nog 1.. en nog 1 haha. 
Bijzonder opgelucht, gezien er 4 maanden terug pcos werd vastgesteld, nu toch met een klein beetje medicijnen toch positief ! 
Nu dus 4 weken en 4 dagen zwanger van de allereerste ! 
Heel spannend allemaal, moet nog een beetje wennen aan het idee en omdat het nog zo pril is heel voorzichtig blij. 
Lijkt me leuk me aan te sluiten bij een app / facebook groep met meiden die rond dezelfde tijd een kindje verwachten ! 

Groetjes ! 

Hoi Anne en Carpe Diem! Gefeliciteerd!!
Aan wie hebben jullie het verteld? Ik alleen aan mijn zus. Aankomend weekend ga ik het m'n ouders vertellen. Daarna ga ik op vakantie en als het goed is, is de week erna de echo. Dan vertel ik het daarna aan m'n vriendinnen.

Wat leuk dat er steeds meer aansluiten! Spannend allemaal!
Ik heb het mijn beste vriendinnen verteld, verder nog niemand. Ik wacht denk ik tot na de eerste echo dat we het gezinnen bekend maken, we hebben na de echo namelijk een fotoshoot gepland :)

Terug
Bovenaan