Uitgerekend juni 2019

Ik ben ook benieuwd naar de Facebook-groep. Als ik ergens op zou reageren of een 'like' geef, zijn al dit soort acties niet voor mijn vrienden te zien? Bij ons weet nog niemand het..
Ik heb overigens toch wel steeds een gek gevoel in mijn buik (beetje gerommel) en wat last van mijn darmen. 

Allemaal gefeliciteerd! En wat leuk om jullie verhalen te lezen!
Hebben jullie al last van kwaaltjes? Ik ben heel af en toe een beetje misselijk! En m’n borsten zijn zwaar gevoelig.
Vanaf wanneer gaan jullie het je ouders / schoonouders vertellen? 

Dames!!! Ik maak mij al de hele middag druk. We hadden iets met werk en was heel nadenkend mijn keuzes voor de lunch aan het maken. Stukje quiche mozzarella tomaat genomen en ja hoor!!!! Weer iets om over te stressen. Was de quiche vers??? Zo niet, dan kan het listeria bevatten. Spijt, spijt, spijt en krijg het maar niet uit mijn hoofd :(

[quote quote=10120466]Ik ben ook benieuwd naar de Facebook-groep. Als ik ergens op zou reageren of een ‘like’ geef, zijn al dit soort acties niet voor mijn vrienden te zien? Bij ons weet nog niemand het.. Ik heb overigens toch wel steeds een gek gevoel in mijn buik (beetje gerommel) en wat last van mijn darmen.[/quote]
Nee hij is besloten dus niemand kan iets zien! 

[quote quote=10120478]Allemaal gefeliciteerd! En wat leuk om jullie verhalen te lezen! Hebben jullie al last van kwaaltjes? Ik ben heel af en toe een beetje misselijk! En m’n borsten zijn zwaar gevoelig. Vanaf wanneer gaan jullie het je ouders / schoonouders vertellen?[/quote]
Hier vanaf 4 dagen voor NOD al last van van alles. Maar ik was op vakantie dus ik testen een dag voor NOD en ik vind heg nog steeds heel gek dat ik niet ongesteld geworden ben. Maar zo fijn.
onze ouders willen we het sowieso pas na de eerste echo vertellen en ik denk zelfs pas midden/eind november. De echo is 5 november. (Schoon)zussen willen we het begin december vertellen met sinterklaas. 

Hoi allemaal,

allereerst gefeliciteerd!!
als het goed is mag ik me hier ook melden, vanmiddag positief getest! Ik weet nog niet exact mijn uitgerekende datum, ik gok half juni!
Ik heb me aangemeld voor de Facebook account, maar ben nog niet geaccepteerd. 
Zou leuk zijn! 

gefeliciteerd allemaal!

ik sluit me hopelijk ook aan, ik heb vanochtend voor het eerst positief getest (heel licht nog maar) dus ben nog beetje voorzichtig!
echt super spannend allemaal, alles eerste keer, morgenochtend ga ik nog een keer testen om zeker te zijn en van daaruit verder. 
als ik positief test, wil ik mijn man verrassen, die weet nog niets :)
Uitgerekende datum zou 21 juni 2019 zijn. 
ik voel me heel vreemd, maar dat is ook vast de combinatie van alles, emoties, spanning etc. 

Terug
Bovenaan