Uitgerekend juni 2019

Jaaa, ik kan het nog niet bevatten, maar ook ik kan me hierbij aansluiten.
Vanochtend positief getest en uitgerekend op 21 juni van ons eerste wondertje! Dit weekend gaan we het aan onze ouders vertellen. Ik kan niet wachten!

Ben volgende Alle zwanger ken van harte gefeliciteerd!
Hier mijn verhaal:
Voor het eerst zwanger in ronde vijf. Dit werd helaas een miskraam met 8,5 week en hier kwam ik met 10,5 week achter. Het begon met lichte bloedverlies en de echo bevestigde het. Opgewekt met tabletten en toen nog naar het ziekenhuis geweest omdat er nog een restant zat. Dit is weggehaald met een eendenbek. Kortom erg traumatisch allemaal, want ik dacht dag ik nooit een miskraam zou krijgen. 
Daarna weer in ronde vijf zwanger geraakt. Super blij en super onzeker natuurlijk. Dit ging helaas mis met 5,3 week. Erg verdrietig maar minder traumatisch omdat dit op een menstruatie leek. 
Nu net zwanger geraakt ineens in ronde twee. Super blij natuurlijk dat het nu zo snel is maar ontzettend bang voor nog een miskraam. Voor het eerst ga ik dus maar meeschrijven op dit forum. Ben volgens mijn laatste menstruatiedag nu 4,2 weken. 

[quote quote=10120948] Oh nee! Dat hoop ik niet voor je. Hoeveel weken ben je?[/quote]
Ik ben vandaag 5 weken zwanger. Denk wel dat t mis is, want blijf bloed afvegen. Ook beetje koortsige wangen, heb ik al week. 
——-
pff wat een verhaal ook zeg Anoniemke. Veel sterkte, ik hoop met je mee. Hadden ze nog onderzocht of er iets met je baarmoeder was, na de tweede miskraam? Of gewoon pech gehad?

LepeltjeLepeltje wat vervelend dat je bloedverlies hebt. Dit hoeft inderdaad niks te betekenen nog. Het komt vaak voor dat mensen bloedverliezen. Bij mij zette het na twee dagen toen door naar een menstruatie en ik heb die keer toen niet mijn baarmoeder laten controlen of alles leeg was. Toch vertelde de verloskundige mij toen dat bloedverlies echt niks hoeft te betekenen dus zolang het niet doorzet is er niks aan de hand. Wie weet stopt het bloedverlies morgen. Ik hoop het iig voor je!
Ik heb geen onderzoeken nog gehad, want volgens de verloskundige was het waarschijnlijk dubbel pech. Als het nu weer mis gaat dan wil ik wel onderzoeken krijgen. 

Ik schrijf ook al mee in het eind mei / begin juni topic, maar meld me hier ook maar even. Ik heb afgelopen vrijdag positief getest, na onze 4e IUI. Het is mijn eerste zwangerschap, maar ik had eigenlijk vanaf het begin al het idee dat het nu raak was.  Super gaaf dat dit dus ook zo was! Ik ben al 37 dus heel blij dat ik nu iig  weet dat ik zwanger kan worden en dat IVF voorlopig van de baan is, daar was ik wel bang voor namelijk. Morgen ben ik vijf weken. Ik vind het super spannend, vooral als ik over al die miskramen lees. Wat naar toch dat zoveel stellen daar te maken mee krijgen! 22 oktober heb ik alles goed blijft gaan mijn eerste echo, ik ben dan 6+3. Zoals het er nu uitziet ben ik 15 juni uitgerekend.

Nou, ik heb net een bloedklont (sorry) gehad en krijg nu ook buikpijn, dus ik weet wel zeker dat ik niet meer zwanger ben nu. Helaas... iedereen heel veel succes met de zwangerschap en hopelijk gaat bij jullie alles goed

Terug
Bovenaan