Uitgerekend juni 2019

Gefeliciteerd allemaal!
ik sluit me aan nadat ik afgelopen vrijdag positief getest heb. En zaterdag. En zondag. En gisteren. Ik ben door het dolle heen zo blij, maar ook verschrikkelijk onzeker. Maak me veel zorgen over wat er allemaal fout kan gaan. Ik heb 24 oktober de eerste echo n de dagen zijn nog nooit zo langzaam voorbij gegaan. Ik heb heel weinig symptomen (wat gespannen borsten en heb het heel snel koud maar dat was het dan ook wel) en daar maak ik me veel zorgen om. Hoor ik niet misselijk te zijn? Pijnlijke borsten? Krampen? Voel echt niks. Het heeft ons best veel moeite gekost om zwanger te worden (dit is mijn eerste) en had verwacht lekker te genieten van de zwangerschap als het eenmaal zover is. Niet dus! Hoe kom ik in godesnaam die eerste 12 weken door?! Ach, julli zullen het allemaal wel herkennen. 
liefs,
Stella

Ik veegde net helderrood bloed af. Hele tijd bang voor en dan gebeurt het... verloskundige gebeld en moet in de gaten houden of ik meer bloed en buikpijn krijg. 50% kans op miskraam... ben superverdrietig en bang nu. 

Ah nee Lepeltje lepeltje! Niet leuk. Ik hoop dat het allemaal meevalt en het kindje blijft zitten. Ik ga voor je duimen. 
@Stella, gefeliciteerd! Dat je nog weinig symptomen hebt kan goed zijn hoor, die kunnen zomaar een dezer dagen komen opzetten. Of juist niet, daar ieder anders in.
Voor de andere nieuwelingen, ook gefeliciteerd! 

@ lepel 
Oh nee!!! Dat is schrikken! Hopelijk valt het allemaal mee. Toevallig hoorde ik van mijn 2 collega's dat die de hele zwangerschap bloedverlies hebben gehad en dat daar een kerngezond kind uitkwam.
Hou hoop!

[quote quote=10120510]Dames!!! Ik maak mij al de hele middag druk. We hadden iets met werk en was heel nadenkend mijn keuzes voor de lunch aan het maken. Stukje quiche mozzarella tomaat genomen en ja hoor!!!! Weer iets om over te stressen. Was de quiche vers??? Zo niet, dan kan het listeria bevatten. Spijt, spijt, spijt en krijg het maar niet uit mijn hoofd [/quote]
Zal vast meevallen joh! En anders bel je de verloskundige toch even op?

[quote quote=10120777]Gefeliciteerd allemaal! ik sluit me aan nadat ik afgelopen vrijdag positief getest heb. En zaterdag. En zondag. En gisteren. Ik ben door het dolle heen zo blij, maar ook verschrikkelijk onzeker. Maak me veel zorgen over wat er allemaal fout kan gaan. Ik heb 24 oktober de eerste echo n de dagen zijn nog nooit zo langzaam voorbij gegaan. Ik heb heel weinig symptomen (wat gespannen borsten en heb het heel snel koud maar dat was het dan ook wel) en daar maak ik me veel zorgen om. Hoor ik niet misselijk te zijn? Pijnlijke borsten? Krampen? Voel echt niks. Het heeft ons best veel moeite gekost om zwanger te worden (dit is mijn eerste) en had verwacht lekker te genieten van de zwangerschap als het eenmaal zover is. Niet dus! Hoe kom ik in godesnaam die eerste 12 weken door?! Ach, julli zullen het allemaal wel herkennen. liefs, Stella[/quote]
Ik heb ook nog weinig symptomen hoor! Mijn boobies voelen 3 maten groter en mijn buik is opgezet, maar verder ook niet zoveel...
Wachten duurt idd lang! Ik heb mijn praktijk erop uitgezocht dat ik bij 6 weken al een echo krijg, haha

[quote quote=10120852]Ik veegde net helderrood bloed af. Hele tijd bang voor en dan gebeurt het… verloskundige gebeld en moet in de gaten houden of ik meer bloed en buikpijn krijg. 50% kans op miskraam… ben superverdrietig en bang nu.[/quote]
Oh nee! Dat hoop ik niet voor je. Hoeveel weken ben je?

Terug
Bovenaan