Uitgerekend juni 2019

Gefeliciteerd! 
Ik krijg de indruk dat in Belgie je veel eerder/meer echo's krijgt, klopt dit? En daar weet je ook eerder het geslacht. 
Wat betekent 6+4 trouwens, Sjaak? Sorry, misschien een domme vraag.

Ik vind het echt zo leuk om dit allemaal met elkaar te delen! Wij hebben 25 okt de eerste echo. Ik ben dan 7 weken en 5 dagen.

Denk dat "6+4" is: 6 weken en 4 dagen! ?

Oh zo! Dan heb ik eerder heel dome gereageerd op iemand haha. Sorry. 

Wat heerlijk dat je zo vroeg een echo krijgt - of is er wat aan de hand? Ik ga met 6 weken de verloskundige bellen, echo pas tussen 10-12 weken. Duurt zo lang. 

Nee, niks aan de hand (volgens mij ?)! Deze eerste keer wordt er gekeken of het een intacte zwangerschap is? Moet nog even goed alle informatie doorlezen. De tweede keer (5/11) volgt al gauw en is een tweede echo en de rest vd intake.

Hoi allemaal, 

ik sluit me ook aan? gister positief getest. 4 dagen voor nod met middag urine. Vanochtend nog een clear blue gedaan en ook die dik vet positief. Wist het vorige week al stiekem omdat ik een mega reukvermogen heb ineens. Dit is mijn 2e zwangerschap. Heb een zoontje van 1,5.. volgende week de huisarts maar eens bellen. Ik denk dat ik zo half juni uitgerekend ben! 

Bij mij is het ook gewoon een intake op 6 weken! Ik had deze verloskundigenpraktijk expres genomen vanwege deze vroege intake en het feit dat je (volgens iemand die ik geregeld spreek en toevallig pas geleden is bevallen via hun) elke afspraak een echo krijgt :)
Ik had keuze uit meerdere praktijken, maar dit was uiteraard doorslaggevend!
Geen idee hoe het in Belgie zit, hebben we een Belgse mama to be in de groep?

Hoi Allemaal,
Gefeliciteerd allemaal! 
Op 26 september had ik een positieve test in mijn handen. Als alles mee zit zijn we volgens berekeningen 5 juni uitgeteld.
Ik heb in januari een missed abortion gehad met de 8 weken echo. Helaas had ons kruimeltje toen geen hartje.
Precies 9 maanden na mijn eerste zwangerschapstest nu weer een positieve test. Erg blij maar net als andere met deze ervaring toch wel wat onzeker.
Komende donderdag hebben we met 6 weken een echo om te kijken of er al een hartje te zien is. Erg spannend.
Ik hoop dat iedereen niet te veel kwaaltjes zal krijgen. Ikzelf heb erg veel last van vermoeidheid, hoofdpijn en mn darmen rammelen goed. Hopelijk voor het goede doel.
Als de echo goed is gaan we het onze ouders vertellen.
Succes aan iedereen hier!

Terug
Bovenaan