Uitgerekend juni 2019

Al tijdje mee gelezen maar niets geplaatst. Leuk al die baby berichten! Onze dochter is al weer 10 dagen oud. Was al medisch geworden ivm hypertensie. Bij 37 weken toch een vergiftiging ontwikkeld. Opgenomen en savonds een ballon gekregen. Volgende morgen vliezen gebroken en infuus eraan. Binnen 4u was ze er, iedereen stond er van te kijken hoe snel! Kort maar krachtig ! En nog zo onwerkelijk soms! 

Bij ons is ondertussen onze dochter Amber geboren. Ze is geboren op 12 juni via een geplande keizersnee. Alles is goed gegaan, nu zelf alleen vreselijke last van stuwing...

Gefeliciteerd Amberle met de geboorte van jullie dochtertje Anna! Fijn om te horen dat het goed gaat! Kan mij best goed voorstellen dat je je zoontje mist! Maar morgen lekker naar huis en dan als gezinnetje genieten❤️
Gebruiker ook jij gefeliciteerd! Fijn zo'n vlotte bevalling! 
Ook mamatobee gefeliciteerd met de geboorte van Amber! 
Hier is het zoals verwacht nog rustig! Wel veel last van harde buiken ondanks dat ik echt rustig aan doen! Maar rustig kan in mijn geval alweer teveel zijn? krijg behoorlijk vaak op mijn kop van manlief! Toch maar eens leren om rustig op de bank van mijn thee en blad te genieten i.p.v eerst alle ' troep' op willen ruimen?!

Gefeliciteerd allemaal!! 

Hier is het nog stilte voor de storm. 
Of nja, stilte..... wel een erg actieve baby in de buik maar die wil er nog niet uit komen. Ik ben nu 39+1 dus we wachten vrolijk verder. 

Gefeliciteerd nieuwe mama’s!! 
Hier is het ook nog rustig.. te rustig naar ons zin haha vandaag 39 weken. Ben het wachten beetje zat haha

Terug
Bovenaan