Uitgerekend juni 2019

Ten eerste gefeliciteert nieuwe mama's
Hier ook babynieuws! Vanmiddag om 1 uur bevallen van dochter Lisanne. Gister de hele dag voorweeen, toen we de nacht in gingen  kwamen de weeën ineens in alle hevigheid opzetten wat resulteerde in 2 en een halve cm ontsluiting. Het begin was er. In dr ochtend kwam de verloskundige zo rond 9 uur langs na een overwogen slapeloze nacht. En had ik gelukkig 5 cm. De verloskundige vond het eigenlijk niet eens echt nodig. Maar toch besloten naar het ziekenhuis te gaan en de vliezen te breken, zo rond 10en. Toen ging het ineens heel snel. Om 11 uur 7cm ontsluiting en om uurtje of 12 mocht ik al persen. Had m nog helemaal niet zien aankomen. Laten we wel wezen, die laatste weeën en persweeen waren echt niet grappig. Maar toen was ze daar ineens toch. Ik heb echt gejankt van vreugde, haha. Maar goed, ze weegt zo'n 4020 gram. En wilde na de geboorte al meteen aan borst, en hapte meteen goed. (bij onze eerste dochter ging dat moeizaam). Erg tevreden madam. Ze had in het vruchtwater gepoept dus we mogen pas om 7 uur naar huis. Maar ben zo blij dat ze er is! 
Voor de dames die nog moeten, veel succes nog! ? 

Ik ben nu 40+2. Ze is nu heel licht ingedaald. Ik heb via spinning babies wat oefeningen die ervoor zorgen dat de ligamenten aan mijn baarmoeder gestretched worden. Ook de osteopaat probeert ruimte te maken in mijn bekken. Ik hoorde dat een chiropractor ook nog kan helpen. Maarja kan niet alles tegelijk natuurlijk. ?. Nu vooral duimen dat 't toch nog natuurlijk op gang komt, maar ik houd mijn hart vast. Anders word ik midden volgende week gestript. 

Jeej wat leuk om zoveel baby nieuws te lezen. Allemaal ontzettend gefeliciteerd ?.
Vandaag zijn we 40+2 en er zijn nog geen tekenen van de bevalling. Ik begin het nu lichamelijk zwaar te vinden omdat onze kleine meid nog steeds erg hoog zit. Duimen duimen duimen, want we hebben enorm veel zin om haar in onze armen te houden! 

Gefeliciteerd G-G klinkt als een fijne bevalling!! 
Gister avond was dacht ik echt even dat het wel eens kon gaan gebeuren, baby was zo ontzettend druk in de buik maar helaas.. geduld is een schone zaak ?

Gefeliciteerd allemaal!?

hier laat het kleine meisje nog steeds op zich wachten,
vanmorgen is de vk langs geweest en heeft een inwendig onderzoek gedaan. Een vingertop ontsluiting... dus nog niks.. 
even afwachten of er misschien toch iets doorzet anders komt ze morgen of zaterdag weer..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel heel onzeker van wordt en het idee heb dat het niet van zelf gaat komen... maar we proberen goede hoop te houden en wachten nog even af.
hoe is het verder jullie??

Dag dames proficiat aan alle mama's!!!

Ik ben een paar dagen afwezig geweest, maar met een goede reden.Hier is er ondertussen ook baby nieuws. 
Vrijdag 14/06 (exact de uitgerekende datum) om 14u48 is onze dochter geboren via een keizersnede. Het was gepland aangezien er op woensdag bij de controle geen enkele vooruitgang was. Het is een klein dikkertje met haar 47cm en 3,38kg. Na een keizersnede is het altijd even bekomen, maar ondertussen gaat het wel heel goed. Alles gaat zoveel vlotter bij een tweede. Zelf de gevreesde babyblues valt reuze mee. Ik mag mss zelf morgen al naar huis en daar kijk ik enorm maar uit, want ik mis mijn zoontje enorm.Ons gezin is nog niet compleet zonder hem erbij.

Terug
Bovenaan