Uitgerekend juni 2019

Beautygirl hiet ook last van hitte. Soms lijk ik wel opvliegers te hebben. Heb ook bijna hele dag rode wangen terwijl dat nooit zo is. 
Ook hier speelt vermoeidheid de kop op. Liefst zou ik iedere dag lang uitslapen. Gelukkig kan ik dit weekend een klein beetje bijtanken :) 

Hallo allemaal! 
Proficiat met de zwangerschap! 27 jaar en ben getrouwd. Ik heb een zoontje van 1 jaar en ben nu (+-) 4 weken in verwachting van de 2e! Uitgerekende datum volgens de calculator is 24 juni! 

Ik heb alleen de test gedaan op werk en daarna mijn man verrast hij vond dat heel leuk! 8 nov hebben we de afspraak bij de verloskundige intake + echo. Ik kan niet wachten! 

[quote quote=10121394]@Beautigirl: Ik heb er ook last van dat ik steeds erg moe ben! Ga in de avond op tijd naar bed anders trek ik het niet. Heb het alleen niet bloed en bloed heet. Heb net de verloskundige gebeld, 22 nov eerste echo! Ben benieuwd.. duurt alleen nog zo lang![/quote]
Gelukkig ben ik niet de enige. 22 november pas? Je heb dezelfde dag toch positief getest. Dan hoef ik gelukkig niet lang te wachten

[quote quote=10121435]Beautygirl hiet ook last van hitte. Soms lijk ik wel opvliegers te hebben. Heb ook bijna hele dag rode wangen terwijl dat nooit zo is. Ook hier speelt vermoeidheid de kop op. Liefst zou ik iedere dag lang uitslapen. Gelukkig kan ik dit weekend een klein beetje bijtanken [/quote]
ja opvliegers lijken het. Super irritant! Hopelijk wordt het wat minder als het buiten koeler is. 
Gelukkig minder buikpijn sinds gisteren dan de andere dagen. Dat is volgens mij ook wel een beetje goed

Klopt normaal is het acht weken, tenzij je een geschiedenis hebt bij de gynaecoloog, dan mag je zelfs bij zes weken al komen bij de gynaecoloog.

[quote quote=10121470]@Beaurtgirl: Ja klopt wij waren tegelijk! Wanneer mag jij al komen?[/quote]
Ik mag 5 november voor de eerste echo en 7 november intake

Terug
Bovenaan