Uitgerekend juni 2019

Hi meiden!
gefeliciteerd allemaal!
wij hebben afgelopen weekend een test gedaan en die was positief! 2 keer hihi we zijn zo blij! Dit is ons tweede kindje we hebben een dochtertje van 14 maanden.
eind oktober een afspraak bij de VK. Ben benieuwd hoor hoop zo dat alles goed is.. herkennen jullie dit gevoel?

Gebruiker10076620, wat leuk jullie dochter is 1 maand ouder dan die van ons! Wij hebben ook eind oktober een afspraak bij de verloskundige. Wij beseffen het nog niet echt, hadden het helemaal niet verwacht.. was eerste poging en over onze eerste dochter hebben we meer dan een jaar gedaan. 

Hi Kniekous,
Dat is zeker leuk hihi! Super fijn dat het deze keer zo snel gelukt is!
hoe voel je je? Gek he dat het nog zo onwerkelijk is.. ik kan niet wachten tot het eind oktober is!

Sterkte Lepeltjelepeltje 

Wij hebben gisteren de 6 weken echo gehad en het kloppend hartje gezien.
Wat is dat fijn na onze eerdere ervaring dit jaar. 
We gaan het nu ook de ouders vertellen. 
Vind het wel nog erg spannend allemaal.
Alle nieuwe dames, gefeliciteerd!

Heftig zeg wat jullie hebben meegemaakt. Geef toe aan je emoties. Het is niet zo raar dat je je zo voelt. Hopelijk lukt het om op den duur van deze zwangerschap te genieten. Sterkte! 

Gebruiker10047705 wat fijn zeg!!  Veel plezier met het vertellen. Wij willen deze keer de termijn echo afwachten en het dan pas bekend maken. Ik heb geen idee hoe mijn moeder gaat reageren, ze zit al elke keer "nog geen tweede hoor!". 

Gebruiker10076620, ik voel mij eigenlijk best goed en jij? Wel wat misselijk sochtends en veel rugpijn, maar daar heb ik al snel last van en een dochter van 13 maanden tillen helpt natuurlijk ook niet haha. Tijd dat ze gaat lopen.

Hoi Dames, 
Hebben jullie tot nu toe veel kwaaltjes? Ik heb er tot nu toe nog niet heel veel last van. 
Ik heb af en toe last van:
* Stekende borsten (vooral in de avond)
* Zere onder rug 
* Erg moe na een dag werken
* Af en toe hele lichte krampen in mijn buik 
?

Terug
Bovenaan