Uitgerekend juni 2019

@Lepeltje wat verdrietig voor jullie! Heb je iemand in je omgeving waar je mee kan praten? 
@Lisanneee ik heb ook bijna geen klachten. Ben wel al de hele week thuis met een griepje wat net niet doorzet maar waar je je wel lusteloos en ontzettend moe bij voelt. Vind het moeilijk wat nou griep of zwangerschap gerelateerd is...
Af en toe zere borsten, minder als eerst. Wel heel moe. En soms steekjes in m'n buik. Thats it... niet misselijk oid...
soms voel ik me helemaal niet zwanger... 24/10 echo daar hou ik me aan vast 

Ook hier mag ik heel voorzichtig aansluiten. 
Eergisteren een positieve test in handen mogen hebben. 
Twee jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad bij 8 weken waarbij ik mn rechter eileider ben verloren. 
En drie maand geleden bij 6 weken helaas een miskraam + curretage heb gehad. 
Ben ongelooflijk blij dat ik nu weer positief heb getest maar ben ongelooflijk bang voor wat er komen gaat. 
5 november heb ik mijn eerate afspraak bij de gynaecoloog. 
Verder voel ik me eigenlijk wel oké, behalve beetje moe. Liefst lig ik nu drie weken lang onder de wol tot 5 november.
We hebben nog een dochter van 4 jaar. 
Succes aankomende periode allen. 

En @lepeltjelepeltje, heel veel sterkte met dit verlies ?

@lisanneee @basilicum. Wees maar blij. Ik kan gewoon bijna niet functioneren op werk. Voel me zo misselijk, moe, duizelig blegh. Daar komt dan ook nog pijnlijke borsten en obstipatie bij kijken. Dus een enorm opgeblazen buik. Maar ja.. alles voor een gezond kind. 

Dames, ik vind het zooooo eng. Ik heb op 31 oktober een afspraak bij de vk. Dan ben ik als het goed is 7 weken zwanger. Ik ben bang om weer een vruchtje te zien zonder hartactie. Vooral de 9 weken grens vind ik heel spannend. Ik hoop dat het dit keer allemaal goed zal gaan.. Wat voelen jullie? Bij mij is de misselijkheid gezakt en de steken in mijn baarmoeder zijn nu ook bijna weg. Wel heb ik pijnlijke tepels en borsten :)

Ik zou me ook het liefste afmelden op mijn werk. 2de dag op rij echt enorm moe na 1 uur!
ik heb het elke keer echt bloed en bloed heet. Dit heb ik al sinds dinsdag. Hebben meer dames hier last van? 
Alleen morgen nog een dagje werken, daarna 2 dagen weekend en dat wordt heel veel slapen en relaxen.

@Beautigirl: Ik heb er ook last van dat ik steeds erg moe ben! Ga in de avond op tijd naar bed anders trek ik het niet. Heb het alleen niet bloed en bloed heet. 
Heb net de verloskundige gebeld, 22 nov eerste echo! Ben benieuwd.. duurt alleen nog zo lang!

Terug
Bovenaan