Uitgerekend juni 2019

Kniekous,
o dat is wel fijn he! Ik voel me ook vrij goed misselijkheid valt mee en soms een beetje moe. Last van m'n rug herken ik wel haha maar zou inderdaad fijn zijn als ze zelf gaat lopen. Gelukkig gaat ze wel zelf de trap op :)

Ben ik de enige die iedere dag om 5 uur klaarwakker is? Wat frustrerend zeg!
Vandaag gaan we het onze ouders vertellen. Maar nu duurt het wachten nog zo lang, haha.

Hoe gaan jullie om met rokers? Want je verteld het nog aan niemand maar daardoor kun je ook niet vragen of mensen niet in je buurt willen roken of niet binnen roken als je er bent 

Hallo allemaal,
Spannend hoor! Eerste zwangerschap voor mij.
Vandaag eerste echo gehad omdat ik al 12 dagen bloedverlies had. Ik bleek minder ver te zijn dan gedacht, maar we hebben toch een vruchtje gezien en heel klein knipperend hartje. Ik werd geschat op 6 week en 4 dagen. 
Over 1,5 week ongeveer weer een echo om te kijken of dan alles nog steeds goed zit. Er kan nog van alles gebeuren, maar ben super blij om iets gezien te hebben. 
Nog meer met licht bloedverlies, maar geen schade aan baarmoeder tot nu toe?

Ik haat de geur van sigaret al heel mijn leven dus iedereen in mijn omgeving weet dat dus het valt niet op. 

Waar ik moeite mee ga hebben is als een wijntje wordt aangeboden (waar ik wel van hou ) en ik dan nee moet zeggen. En als ze vragen oh ben je zwanger met een poker-face nee zeggen haha.

[quote quote=10121696]Hoe gaan jullie om met rokers? Want je verteld het nog aan niemand maar daardoor kun je ook niet vragen of mensen niet in je buurt willen roken of niet binnen roken als je er bent[/quote]
Mijn vriend rookt best veel. Hij rookt buiten en zorgt dat die niet in mijn buurt is. 

[quote quote=10121561]Ben ik de enige die iedere dag om 5 uur klaarwakker is? Wat frustrerend zeg! Vandaag gaan we het onze ouders vertellen. Maar nu duurt het wachten nog zo lang, haha.[/quote]
Nee ik heb het elke nacht. De ene dag 5 uur de andere 3 uur. Gelukkig val ik een uur later in slaap en gaat de wekker. ?

Dag dames!

Ik ben 29 jaar en heb een dochtertje van
bijna 4 jaar. Helaas 2 miskramen heb allebei met 6 weken ongeveer!
Volgens de berekeningen ben ik nu ongeveer 6 weken zwanger. Over 2 weken 26 oktober hebben we onze eerste echo! ❤️ Hopelijk dit keer wat moois te zien... 
Super spannend!! 
Sinds vorige week erg misselijk en moe. Af en toe wat gevoelige borsten! Vandaag gelukkig weer een betere dag..
Heb me ook aangemeld voor het fb groepje :) Gefeliciteerd allemaal en genoeg ervan..

Groetjes 

Terug
Bovenaan