Hoi allemaal!
Ik sluit me ook graag aan bij dit groepje. Gisteren een positieve test gehad! We zijn al een jaar bezig en mijn cyclussen zijn altijd op zijn minst een week of 6 met een uitschieter naar 8 weken, de verwijzing voor de gyn lag ook al klaar bij de huisarts maar daar waren we nog niet aan toe. Dus dit keer na 7 weken hadden we nog niet echt het idee dat het raak zou kunnen zijn ondanks dat ik wel wat vreemde kwaaltjes begon te krijgen. Aangezien we op vakantie waren besloten we vorige week dat als ik nog niet ongesteld was als we thuis waren we zouden testen. Nou was ik vrijdag en zaterdag zo misselijk dat we het eigenlijk wel wisten en ja hoor gisteren dus een positieve test in handen!! Als ik me niet ontzettend zwanger zou voelen zou ik het niet geloven! Ben helaas de hele dag misselijk, buikpijn, borsten die ongelooflijk zeer kunnen doen, etc etc vooral die misselijk vind ik echt niet relaxed maar gelukkig hoef ik niet over te geven!
Morgen eens de huisarts en de vk bellen, heb dus eigenlijk geen flauw idee hoeveel weken ik ben.. 5, 6, 7? Denk zelf al wel een week of 7 maar geen enkel bewijs
Groetjes Be