Uitgerekend juni 2019

Gefeliciteerd! Fijn dat het gelukt is voordat jullie in de echte molen zaten.
vwb je temperatuur; dat is normaal als je zwanger bent dat je temperatuur hoger is. Ik heb een paar maanden getemperatuurd en zodra mijn temperatuur een halve graad zakte, wist ik dat ik binnen een dag ongesteld zou worden. Ik heb alleen geen idee hoe lang het aanhoudt.
Bij mij neemt de moeheid en misselijkheid ook toen. Vooral ‘s middags vanaf een uur of 1. Ach, hoort erbij. Het is voor het goede doel ;-)

Bij hoeveel weken krijgen jullie meer kwaaltjes? Ik ben nu bijna 5 weken en krijg nu in de ochtend wat meer last van misselijkheid en ben erg moe na het werken. Zou wel gelijk kunnen slapen.  ?

Hoi allemaal!
Ik sluit me ook graag aan bij dit groepje. Gisteren een positieve test gehad! We zijn al een jaar bezig en mijn cyclussen zijn altijd op zijn minst een week of 6 met een uitschieter naar 8 weken, de verwijzing voor de gyn lag ook al klaar bij de huisarts maar daar waren we nog niet aan toe. Dus dit keer na 7 weken hadden we nog niet echt het idee dat het raak zou kunnen zijn ondanks dat ik wel wat vreemde kwaaltjes begon te krijgen. Aangezien we op vakantie waren besloten we vorige week dat als ik nog niet ongesteld was als we thuis waren we zouden testen. Nou was ik vrijdag en zaterdag zo misselijk dat we het eigenlijk wel wisten en ja hoor gisteren dus een positieve test in handen!! Als ik me niet ontzettend zwanger zou voelen zou ik het niet geloven! Ben helaas de hele dag misselijk, buikpijn, borsten die ongelooflijk zeer kunnen doen, etc etc vooral die misselijk vind ik echt niet relaxed maar gelukkig hoef ik niet over te geven! 
Morgen eens de huisarts en de vk bellen, heb dus eigenlijk geen flauw idee hoeveel weken ik ben.. 5, 6, 7? Denk zelf al wel een week of 7 maar geen enkel bewijs
Groetjes Be

Lisanneee bij mij begon het eigenlijk precies op 6 weken. Daarvoor al wel moe en soms misselijk, maar vanaf die dag ging het helemaal bergaf :) 

Bij mij ook sinds vorige week (ben nu 7 weken). Vooral ‘s middags heel moe, weeïg gevoel, gevoelige borsten en heel slecht slapen. Straks weer naar de acupuncturist. Hopelijk kan hij hier wat tegen doen. Bij mijn vorige zwangerschap duurde het tot een week of 12. 

Bij mij begon het met 5,5/6 weken.
Wilde vandaag weer naar werk gaan, maar man wat zie ik daar als een berg tegenop... Zo intens moe. Nog nooit zo moe geweest. Ik voel me soms een beetje schuldig en heb het gevoel alsof ik me aanstel maar als ik langer dan vijf minuten sta heb ik het gevoel dat ik ga flauwvallen.. herkennen jullie dat?

@basilicum ja ik herken het! Ik had het zaterdag heel erg. Kantoor is dicht op zaterdag dus ik kon me niet afmelden. Dus ik ben uiteindelijk wel gaan werken. Maar wat voelde ik me verschrikkelijk. 
Ik ben trouwens na eigen berekening morgen 5 weken. Ik denk dat ik mijn werk wel op de hoogte ga stellen van mijn zwangerschap als de eerste echo is geweest. Dan ben ik ook 2 dagen later weer op kantoor. Aangezien ik in de buitendienst zit, kom ik maar 8x per jaar op kantoor maximaal.

Terug
Bovenaan