Uitgerekend juni 2019

Oohh ik ben ook al sinds vorige week bijna hele dage misselijk!
Zo vervelend en ken dit ook niet van mijn eerste zwangerschap..
Probeer steeds maar beetje kleine beetjes te eten. Maar heb nog niet het ideale gevonden! ?

Kan niet wachten tot 26 okt als we onze eerste echo hebben.. 

Beaurtgirl: Zitten die broeken al veel lekkerder? Ik heb voor de rest nog niet echt last van mijn eigen broeken. 

Ben de laatste dagen best vroeg wakker. Ben dan een klein beetje misselijk.
Vandaag ben ik echt erg moe en last van mijn rug. 

Beaurtgirl: Zitten die broeken al veel lekkerder? Ik heb voor de rest nog niet echt last van mijn eigen broeken. 

Ben de laatste dagen best vroeg wakker. Ben dan een klein beetje misselijk.
Vandaag ben ik echt erg moe en last van mijn rug. 

Lisanneee ja heel veel lekkerder! Je moet er voor de grap is 1 gaan passen. Ik vond het echt een verademing en heb er nog 1 extra mee genomen 

Hè dames,
Ik kan de vermoeidheid best goed hebben nog, maar ben dan ook morgen pas 5 weken. Wel vandaag een mentaal breakdown gehad. Door de vorige miskramen ben ik ontzettend bang voor herhaling. Verloskundige bel ik dan ook pas met zes weken. S avonds ben ik af en toe een mini beetje misselijkheid. Moet ook zeker niet grote maaltijden eten. En heel soms kleine steekjes onderin. Ik vermoed dat dit mijn darmen zijn, maar die maken me soms doodsbang. Meer mensen last van? Ook voel ik vaak aan mijn borsten om te kijken of ze nog pijn doen. En ren echt vaak naar de wc om te kijken naar bloed. Pff hoe kom ik de eerste weken door.  

anoniemke grappig dat je dat aangeeft ik zit ook steeds bij mn borsten te checken of het nog gevoelig is. Net als dat je jezelf in je arm knijpt om te kijken of het geen droom is! Vooral als het druk is op werk en ik even niks voel, even drukken oh ja doet nog zeer. Voor mij is dat genoeg bevestiging. 

Terug
Bovenaan