Uitgerekend juni 2019

Ik ben nu 5.5 weken en bij mij steekt ook de vermoeidheid op. T zal ongetwijfeld niet helpen dat ik vrijdag en zaterdag een feestje had waarbij het 02.00uur is geworden.
Gisteren weer een feestje, gelukkig was het een "zitfeestje", maar was om 19.30u helemaal opgebrand. Toen bijna 12uur lang geslapen, maar vanochtend nog steeds moe, misschien toen te lang geslapen?! 
Hier ook last van gespannen borsten en vlagen van misselijkheid. Gelukkig kan ik die laatste goed oonder controle houden door het drinken van spa rood.
A.s. woensdag een afspraak met Moeders voor Moeders.

Man oh man wat ben ik moe! Ik word al helemaal vermoeid wakker alsof ik al een hele werkdag op heb zitten.
en super emotioneel haha!

[quote quote=10121820]Gefeliciteerd allen, ik heb al enige tijd geen fb meer dus ik blijf (hopelijk niet alleen) kletsen op het forum… Hier alleen mega moe de hele tijd en zere rug op zn tijd. Verder erg rustig qua klachten nog.[/quote]
Ik heb ook geen FB, dus ik blijf sowieso hangen haha!

Lisanneee, niet echt andere symptomen, alleen erger! Die vlagen van misselijkheid zijn nu een constante misselijkheid en kan amper op mijn benen staan van vermoeidheid.
Vanmorgen stond ik klaar om naar het werk te vertrekken. Had daarvoor al een keer of drie moeten overgeven en 's nachts ook al. Ik had graag thuis gebleven, maar voelde me zo aanstellerig (ik kan dat toch niet tot 12w doen?) ...  Toen hij hoorde hoe mijn dag er vandaag zou uitzien (ik geef les op verschillende plekken en zou in totaal 20km moeten fietsen tussen de verschillende vestigingen en thuis ), heeft m'n man me zowat verplicht om ziek te bellen. Ben ik nu wel blij om...

Ik blijf naast Facebook hier ook gewoon komen! Want jullie zijn ook heel erg gezellig.
ik heb vanochtend mijn eerste 2 zwangerschaps broek gekocht. Wat een verademing voor je buik. Aanrader voor als je last heb van je buik.

Argh het allerliefste blijf ik de aankomende drie weken onder de wol liggen. Zo moe en ook bang dat het weer misse boel is. 

We hebben besloten om niks te zeggen tegen iemand, ook niet mijn ouders en het contact met mijn schoonouders is nu vier maand verbroken. Dus dat wordt tzt even een appje ofzo, hoe dat gaat lopen zien we dan wel. 

Terug
Bovenaan