Uitgerekend juni 2019

Die vermoeidheid is herkenbaar! Van het weekend 30 geworden en ik voelde me ronduit bejaard bij het feestje, we hebben zelfs de avond afgeblazen omdat ik zo moe was van het middagbezoek!
Verder misselijk met vlagen maar dit is vaak ivm honger of nare geuren.

Spannend al die eerste echo's! Duim voor jullie!

Hoi meiden! Wat ben ik blij om te lezen dat ik niet de enige ben die vermoeid en misselijk is. Alleen hoef ik gelukkig niet te braken. Halleluja 
Hebben jullie s’avonds ook zn last van de warmte!? Slaap met het raam wagenwijd open ?
nog 2 weken en 3 dagen tot de eerste echo... dit duurt zo lang... ik wil een beetje meer zekerheid! 
Hebben jullie tips om te eten of te drinken als je geen melk drinkt? Ik eet af en toe yoghurt.. 

Heey meiden, 

gisteren mijn eerste echo gehad. Ik dacht 6 weken en een dag te zijn. Helaas bleek dat niet zo. Het vruchtzakje was nog maar 2.2mm. Nu kan het twee kanten opgaan. Of mijn berekeningen kloppen niet en ik ben korter zwanger dan ik dacht of het is niet goed. 
Gisteren bloedonderzoek gehad en daar kwam uit wel iets verhoogd hcg, maar niet extreem hoog. Dus dat verteld ons ook niets. 
Volgende eeek dinsdag moet ik weer heen en dan krijgen we duidelijkheid. Als het niet gegroeid is is het niet levensvatbaar. 
Ik weet niet hoe ik deze week door ga komen. Wat moet ik nu. Ik ben nu zo onzeker.... help ?

Oh wat naar, die onzekerheid is echt killing he... Duimen dat je gewoon iets minder ver bent dan gedacht.

Er werden tips gevraagd voor eten en drinken. Ik lust nog alles wat betreft eten, alleen had ik gisteren avond geen zin in chips. Toen was ik een beetje gammel. Na een kop gemberthee voelde ik me weer prima. Had iets te weinig gegeten denk ik. Maar die gemberthee werkte voor mij dus wel goed.

Gebruiker... Wat vervelend  we gaan uit van het positieve! Kan je niet deze week nog eens bloed laten prikken, dan heb je al eerder een uitslag en hoef je niet zo lang te wachten tot dinsdag? 
Sabien hier ook last van warmte! Weet soms gewoon niet hoe ik liggen moet zo warm. 
Ik ben nu toch wel ontzettend blij dat ik zelfstandige ben. Nu ben ik best beroerd, dus even wat langer op bed liggen en als 't niet gaat, hup terug in bed. Voordeel is dat zo ook wei ig mensen weten dat ik in vewachting ben

Terug
Bovenaan