Uitgerekend juni 2019

Hoi Meiden,
Ik meld me ook graag aan bij de groep. Ben 28 jaar, nog geen kindjes. Gisteren (3dagen voor nod) een knalpositieve test. Zo'n gek gevoel om nu echt zwanger te zijn. En erg moeilijk om nog niks te zeggen! Fijn om het hier met elkaar te delen. 
Door de vele berichten over miskramen nog wel erg onzeker in dit vroege stadium. We gaan er positief in en hopen dat het goed gaat allemaal! 
Groetjes Tess

[quote quote=10119228]Klopt het dat de facebook pagina niet meer werkt? [/quote]
Oh never mind, lag aan mijn telefoon!

Hallo 
Proficiat aan iedereen!!
Uitgerekende datum 11 juni. Allemaal best spannend, zeker na meer dan een jaar proberen en miskraam laatste keer... ik had al een positieve test in nog geen 30 sec 5 dagen voor NOD. Donderdag werd het na bloedtest bevestigd door gynae, maar doordat het nog zo vroeg was moeten we woensdag opnieuw bloed laten prikken. 
Ik ben alvast blij dat we NOD al gepasseerd zijn, voor mij is het al iets "echter"...

Zijn er nog dames die last hebben van menstruatieachtige pijn? Ik blijf er last van hebben (vooral 's avonds) en dat maakt me zo onzeker ?. Ik ben nu bijna 5 weken zwanger.

Hallo dames, sommige ken ik al van 'zwanger worden'.
Ik ben nu zwanger van mijn eerste, ik ben 31 en mijn vriend 34. Het was de tweede ronde al raak, voel me erg gezegend (nooit verwacht dat het zo snel zo gaan), maar ben ook nog erg bang dat het mis zal gaan. Zeker met al die verhalen van jullie... heftig hoor, ik duim voor jullie allemaal. Lijkt me erg moeilijk, omdat ik me dus nu al zo zwanger voel... 
Lage rugpijn, gek gevoel in mijn buik, vlagen misselijkheid. En idd elke keer op de wc kijken of ik niet ben gaan bloeden. 
Ik heb dinsdag 4 dagen voor NOD getest. Uitgerekende datum zou 13 juni zijn. 
Ik ga de verloskundige pas bellen voorbij de 6 weken. 
Aankomende week lastige week met vriendinnen. Zie mijn beste vriendin donderdag, denk niet dat ik het voor haar kan verzwijgen. Al 2 anderen weten het trouwens ook. En vrijdag ga ik eten met 2 vriendinnen en blij bij een van hen slapen. Weet echt niet hoe ik die wijn ga omzeilen, iemand tips? Ben zo slecht in liegen. Maar wil nog wel even wachten met vertellen aan die anderen, wil mijn vriend ook graag. Een paar is prima, maar als het mis gaat moet je anders ook wel weer heel veel mensen op de hoogte stellen. 

Hoi allemaal!
Ik denk dat ik mij ook aan mag sluiten in deze groep! Ik ben 25 jaar en 4+3 weken zwanger van onze eerste. Althans dat denk ik, ik heb al 4 licht positieve testen van de kruidvat maar de CB digitaal geeft (nog?) aan 'niet zwanger'. Best wel onzeker zo..! Mocht het zo zijn en goed gaan ben ik volgens het internet uitgerekend op 15 juni. Nu deze week nog maar is afwachten, hopen op een positievere test.
Xx

Terug
Bovenaan