Uitgerekend juni 2019

Hallo Dames,
Allereerst natuurlijk allemaal Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Jeetje wat spannend om me hier te melden maar het is erg fijn om jullie berichten te lezen. Zoveel herkenning. Ik ben moeder van 2 prachtige dochters (van de tweede ben ik zwanger geworden via een ICSI) daarna is ons verteld dat de kans dat we spontaan zwanger zouden raken vrijwel nihil was. In oktober 2016 was ik toch ineens zwanger maar helaas was dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en ben ik met 8w4d geopereerd en is mijn eileider verwijderd. En nu op 24 sept ,wat een wonder, ineens weer een positieve zwangerschapstest. Ik ben 03 juni uitgerekend en ik voel me goed, alleen zo enorm onzeker. Ik heb er al een kapitaal aan zwangerschapstesten doorheen gejaagd... Woensdag 10-10 hebben we de eerste echo om te kijken of deze zwangerschap wel in mijn baarmoeder zit....zo spannend.

Hi dames, gefeliciteerd allemaal!
Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Met 3,5 week hadden we al een licht positieve test. Inmiddels 5 weken zwanger en volgens de berekening 6 juni uitgerekend. Op 25 oktober onze eerste echo. Ik heb de huisarts ook gebeld maar een bloedtest is volgens hen niet gebruikelijk.
Ik vind het nog wel erg spannend allemaal en het spookt wel door mijn hoofd dat het ook mis kan gaan. Hopelijk gaat alles goed!
Ik heb niet echt veel last van kwaaltjes, alleen gevoelige borsten en af en toe kleine steekjes, al heb ik die nu al een paar dagen niet gevoeld.

Wat leuk dat we een steeds grotere groep worden! En alle (voorlopig) uitgerekende dagen liggen vlak bij elkaar!
Hoe oud zijn jullie? Ik ben zelf 26.

24/10 de eerste echo en intake bij de verloskundige. Dit weekend gaan we het tegen onze ouders en broers vertellen. Ik weet dat het heel vroeg is, maar als het misgaat wil ik dat ook met mijn familie kunnen delen. Wanneer willen jullie het vertellen?

Ola, 
Zelf ben ik net 28jr geworden, mijn man wordt volgende week 31 jaar. 
Wij hebben het enkel nog tegen onze beste vrienden verteld waarmee we nu een weekend weg zijn. Zij is nu ook zwanger (3wkn verder dan ik ben). Wij zijn heel open geweest over onze cycli en daarom was het ook erg lastig om hen nu niets te vertellen  Wij wisten van hen ook als eersten dat ze een wondertje verwachten, dus extra bijzonder om nu samen met mijn beste zwanger te zijn ?
We willen de families het grote nieuws pas vertellen met sinterklaas dmv cadeautjes? Ben dan wel al 13 weken. Dit is voor ons een bewuste keuze.
De vorige zwangschap hebben we het verteld bij 5weken en toen ging het amper 2 weken later mis. We konden ons verhaal wel kwijt bij de familie wat erg fijn was. 
Wij hebben nu ook wel zo van mocht het deze keer opnieuw mis gaan, dan kunnen we alsnog wel terecht bij ze.
Ik hoop dat wij ons zelf stil kunnen houden de komende weken en valt mijn schoonmoeder niks op tijdens het sporten  haha! ?
Liefs x

Hallo dames!
Ook ik sluit mij aan! Afgelopen donderdag (3 dgn voor NOD) een duidelijke roze streep op mn test gehad! Had al zoveel kwaaltjes en herkende zoveel van de eerste dat ik het stiekem al wel wist!
15 juni zouden wij zijn uitgerekend, maandag maar eens de verloskundige bellen.
Ik heb alleen wel, net al bij de eerste maar nu veeel erger, een behoorlijk opgezette buik. Ook echt laag waardoor ik 4 mnd zwanger lijk.. Heb hele gevoelige darmen daar zal het wel aan liggen. Maar wordt moeilijk om deze zwangerschap geheim te houden ben ik bang!
Herkenbaar bij 1 van jullie misschien?
gr Loes

Ik doe ook mee! Nu 5w2d en morgen een afspraak bij de gyn. Spannend!
Het was onze eerste ronde met Clomid en meteen raak. Kan het bijna niet geloven. :) 

Terug
Bovenaan