Uitgerekend juni 2019

Oh meiden ik ben zo hondsberoerd. Heb vanmorgen de vk gebeld want geen huistuin keuken middel helpt.. nu krijg ik emesafene. En ik hoop zo dat dit gaat werken, iemand hier al ervaring mee!?
ben al een week ziek thuis en volgende week pas de eerste echo.. ik hoop zo dat alles goed is.. 
hoe verloopt het bij jullie tot nu toe? Valt het mee of tegen? 

[quote quote=10125613]Hai chanel!! Gefeliciteerd! Bloempje : godzijdank herken je het, soms denk ik echt dat ik een aansteller ben, maar dan valt het me weer in dat ik een controlfreak ben die gek word als ze iets niet in eigen hand heeft, oja, vergeten haha. Leuk dat we zo gelijk lopen, volgens mij is mommy b ook 5’2. Wanneer is jou echo?[/quote]
Ja ik ben vandaag 5w3d. Ik wil snel de 12 weken halen ben ik voor 90% gerust gesteld haha. 
Mijn echo is 8 nov kan niet wachten ! 

Stelletje nerveuze hier haha. Ik vind het wel fijn om te lezen dat niet alleen ik mezelf de kop gek maak.
Wat betreft dat licht streepje, mijn verloskundige zei, je bent nooit maar een beetje zwanger. 
Hier is de koorts weg. Liefst melde ik me ook ziek om rustig aan te kunnen doen vanwege de steken, maarja.. de zorg he.. kan niet zomaar mn gezin waar ik werk laten overnemen. Altijd gedoe. Vanmorgen wel nog maar getest, een uurtje na de ochtendurine, dacht als die goed is dan heb ik weer even rust. Gelukkig knalde het...
Beterschap aan alle misselijke mama's.. ik hoop dat het snel overgaat voor jullie! 

[quote quote=10125914]Stelletje nerveuze hier haha. Ik vind het wel fijn om te lezen dat niet alleen ik mezelf de kop gek maak. Wat betreft dat licht streepje, mijn verloskundige zei, je bent nooit maar een beetje zwanger. Hier is de koorts weg. Liefst melde ik me ook ziek om rustig aan te kunnen doen vanwege de steken, maarja.. de zorg he.. kan niet zomaar mn gezin waar ik werk laten overnemen. Altijd gedoe. Vanmorgen wel nog maar getest, een uurtje na de ochtendurine, dacht als die goed is dan heb ik weer even rust. Gelukkig knalde het… Beterschap aan alle misselijke mama’s.. ik hoop dat het snel overgaat voor jullie![/quote]

We lopen ook gelijk. Ik zit ook op 5 week en 3 of 4 dagen. Weet eigenlijks niet precies of ik de eerste dag van Mn laatste menstruatie mee moet tellen ja of nee ? wel vind ik het ook net als jullie zo spannend allemaal. En ziek ben ik helemaal niet gelukkig. Wel echt balen dat sommigen van jullie dat wel zijn. Hoop dat iedereen zich snel weer beter voelt ?

Hay meiden, 
Ik ben er afgelopen weekend achtergekomen dat ik zwanger ben. Ben super blij maar tegelijkertijd vind ik het ontzettend spannend en hoop ik zo dat alles goed gaat..
Eerste echo staat al gepland op 17 nov. Zoveel zin in.. dan ben ik waarschijnlijk 7+2 weken maar dat wordt nog bekeken omdat ik een menstruatie heb overgeslagen. 
Ik voel me goed maar heb wel last van mijn darmen. Krampachtig gevoel. Iemand die dit ook heeft?? Oja en veel honger haha..

Dag dames,
Gefeliciteerd allen!! 
Ik sluit mij ook aan :) deze week positief getest en 13 november eerste echo, ben dan ongeveer 8 weken zwanger.
Ik heb al dagen last van menstruatie achtige krampen, een opgeblazen gevoel en HEEL erg honger. Dit heeft eigenlijk verraden dat ik zwanger ben. 
Ben zo blij en tegelijkertijd zo onzeker, hoop maar dat alles goed is en blijft gaan. Ben blij hier te lezen dat ik niet de enige drukte maker ben!

Hi Allemaal! 

Na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben gehad in april (eileider verwijderd), nu bijna 6 weken zwanger! Super spannend. 
Na een toiletbezoek voor de grote boodschap heb ik steeds heel licht bloedverlies uit de vagina. (Gekeken met een papiertje komt echt uit de vagina). Iemand anders die dit ook wel eens heeft mee gemaakt? Heb gisteravond de vk gebeld en bel straks de gynaecoloog weer maar dacht wellicht heeft iemand dat eens eerder gehad. Duurt nu ongeveer een weekje. 
Liefs! 

Terug
Bovenaan