Uitgerekend juni 2019

@Cherylll nog zo’n controlfreak hier! Haha ik heb voor mijn gevoel niks in de hand. Zo frustrend. Daarom ben ik druk bezig met me verdiepen in vanalles. Gevoel dat ik toch iets kan doen.. Ik heb mijn eerste echo eigenlijk pas 27 november...
Ik heb daarom 3 november een pretecho gepland een paar dorpen verderop (zodat ik geen bekende tegenkom Haha)
wanneer mag jij?

Hahaha, ik snap je helemaal, ik heb gister buikbalsem gekocht een dorp verderop.
Wel leuk dat je dat gaat doen! Dat is al bijna!  Ik mag 12 november. Met precies acht weken. Ik heb zelf een apart soort moeite met inwendige onderzoeken dus heel stiekem hoop ik dat het van buiten kan, maar als het moet dan is het zo, zolang er maar een hartje klopt.

Ik heb het wel 2 vriendinnen verteld, die kennen mij te goed en ik vind het ook wel fijn als ik op iemand behalve mijn vriend terug kan vallen als er iets lastig is.

Ik moet met een volle blaas naar de pretecho, schijnt dan dat ze je kleintje beter in beeld kunnen krijgen. Er is dan gewoon een echo van buiten lijkt me.
Ik heb het de naaste familie van mijzelf en mijn vriend verteld en mijn beste vriendin weet het. 
Ik vind dit forum ook echt heerlijk! Wordt zo gerustgesteld erdoor. Wat ik vooral lees is dat elke vrouw en elke zwangerschap anders is en er zijn maar weinig dingen vreemd.
Ik snap dat van inwendig onderzoek, als ik ook lees dat een verloskundige na 9 maanden gaat kijken hoeveel ontsluiting je hebt, dan krijg ik gelijk kippenvel... moet nog even wennen aan het idee dat dat soort dingen er gewoon bijhoren.

Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren. Ik wil dit keer wel een uitwendige echo en meteen zekerheid daarom heb ik mijn echo ook pas met 10-11 weken. Al stelt een inwendige echo niks voor. Ze zijn heel netjes en leggen een handdoek op je schoot. Een volle blaas is goed voor een uitwendige echo en een lege voor inwendig. Maar het doet absoluut geen pijn en zodra je het beeld ziet vergeet je de echo helemaal Haha. 

Wat een heftige berichten allemaal.. voel me haast schuldig om ons nieuws te vertellen..
Vandaag de eerste echo gehad bij 7+5. Het was een uitwendige echo, ze wilde eerst kijken of het op die manier zou lukken. Je kon het heel goed zien, kippenvel! Helemaal volgens het boekje en nu ontzettend opgelucht! De 14e heb ik de volgende echo, dan ben ik 10+5.
Zijn jullie al aan het nadenken over de nipt? Wij gaan het denk ik wel doen 

[quote quote=10125699]
Wat een heftige berichten allemaal.. voel me haast schuldig om ons nieuws te vertellen..
Vandaag de eerste echo gehad bij 7+5. Het was een uitwendige echo, ze wilde eerst kijken of het op die manier zou lukken. Je kon het heel goed zien, kippenvel! Helemaal volgens het boekje en nu ontzettend opgelucht! De 14e heb ik de volgende echo, dan ben ik 10+5.
Zijn jullie al aan het nadenken over de nipt? Wij gaan het denk ik wel doen
[/quote]
Gefeliciteerd. Super fijn ook dat het uitwendig kon. Wij gaan denk ik geen nipt test doen heb allemaal voor en nadelen gelezen en daaruit een afweging gemaakt. Wel de 20 weken echo uiteraard. 

Basilicum, wat fijn om te horen!! Waar plaats is voor verdriet is ook plaats voor vreugde. Steun is hedendaags schaars.

Nipt ben ik denk ik wel voor, maar ik laat me nog even voorlichten door de vk.

Die heb ik overigens net gebeld. Heb 38.5. Kon niet direct kwaad zei ze. Hopen we dan maar..

Terug
Bovenaan