Uitgerekend juni 2019

Hoi allemaal ik heb vorige week woensdag positief getest en ben volgens mijn berekening 5 week en 3 dagen zwanger. 
Sinds gister wel beetje bloed verloren maar volgens de verloskundige nog geen reden tot paniek. Heb verder dan ook geen kwaaltjes
iedereen gefeliciteerd trouwens ?

Vandaag afspraak gehad bij de verloskundige. Alles goed met onze tweede baby. Ben 6 weken en 4 dagen en voorlopig uitrekendatum is 16 juni 2019. Zo enorm gelukkig ???

Heb mijn eerste echo pas op 20 nov. Zo ontzettend vervelend. Heb 3 nov, 10 nov, 17 nov 2x een feest. Hoe ga ik dit volhouden. 3 feestjes zijn met de auto dus ik ben Bob. Die andere is de verjaardag van Mn vriend en dus bij ons thuis. Nu drink ik dus altijd wel een borrel en rook ook nog eens. Hoe pak ik dit aan

Beestjesfan: ik had ook verjaardag van mijn vriend.. Ik heb toen 0.0 wijn gedronken (hugo) maar niet laten zien wat ik in schonk. Dat was handig, maar weet niet wat voor borrel je vaak drinkt.
Ik ben super blij dat ik niet veel feestje heb (gehad) deze tijd want dan zou het bij mij ook heel erg opvallen.. 
Roken is inderdaad wel lastig. 

@Basiilicum, hier bij ons in België is de NIPT nu terug betaald, maar bij mijn vorige zwangerschappen niet en toen heb ik het toch ook laten doen (2x) ondanks dat het wel wat kost.

Als de test negatief is ben je met 99,9% zeker dat er geen afijiking is waar ze in de NIPT op testen. Als de test positief is, wil dat niet zeggen dat er afwijkingen zijn, maar dan kunnen ze extra testen als je dat wil.
Ik denk dat je je volgende vragen moet stellen... wat als er een afwijking is... wil ik dat dan nu weten...en wat doe ik daarmee
Daarnaast geeft de NIPT ook 100% zekerheid voor het geslacht (mooi meegenomen als je dat wil weten ;-))

Ik heb vorige week trouwens ook mijn eerste (inwendige) echo gehad en die was gelukkig helemaal in orde. Er was zelf al een hartje te zien.
Vandaag mag ik terug gaan (7weken +2d), omdat mijn gyn mijn stressniveau onder controle wil houden. Ik heb wel al een paar keer licht bloedverlies gehad dus ik ben weer enorm zenuwachtig.

Oh ik ben zo onzeker. Doordat ik me niet anders voel en wat bloedverlies heb gehad. Vanmorgen toen ik wakker werd dacht ik doe nog een test (vorige testen allemaal licht streepje) dus ik hoopte nu op een knal streep. Maar nee... blijf aant twijfelen en geloof het gewoon nog steeds niet, waardoor stoppen met roken ook moeilijk is. Ik moet het zien of voelen en dan geloof ik het pas 

Een vriendin van mij dronk nepwijn en niemand had dat door hahah. Sommige dronken zelfs mee perongeluk. En ze zei dat ze gestopt was met roken om gezonder te leven. 
Oh ik wist niet dat je met de nipt ook het geslacht kan weten. Ga ik eens navragen aan de verloskundige. 
Beestenfan een zwangerschapstest reageert echt alleen op het hcg hormoon wat alleen zwangere vrouwen aanmaken. Je bent dus echt zwanger. Misschien kan je een afspraak al vroeg maken om dit te zien. En bloedverlies komt vaak voor door de innesteling en omdat alles zo goed doorbloed is nu. Om de 2 a 3 dagen verdubbeld je hcg, maar is bij iedereen ook weer anders. Ik zou wel echt stoppen met roken, want een vriendin die ik ken haar kinderen hebben nu astma, te klein geboren, chronisch verkouden lijkt wel en oor problemen gehad en een leerachterstand mede door de oren. Een arts kan helpen met stoppen met roken, maar je bent wel echt zwanger als je een streepje hebt. Ik had als eerste na een dag een mini streep en in week zes echt een knal test. 

Terug
Bovenaan