Uitgerekend juni 2019

Even een update vanuit hier. 
Hier is alles nog stabiel, nu precies 6 weken (dus mag nu een week lang zeggen dat ik in de zevende week zit haha)

Op een beetje misselijk gevoel na en veel toiletbezoekjes gaat het wel oke. Ben nog erg huiverig na helaas slechte ervaringen in het verleden dus durf niet te zeggen dat "het goed voelt of goed zit".. over 1,5 week heb ik de echo dus nog even uitzitten... 

Kom net terug van de vk... Goed nieuws gelukkig! Grootte van het vruchtje klopt precies bij 7 weken ook een kloppend hartje gezien. Echt een opluchting, als het goed is edd telefoon vanuit echocentrum voor de 8weken echo. 

[quote quote=10126342]Kom net terug van de vk… Goed nieuws gelukkig! Grootte van het vruchtje klopt precies bij 7 weken ook een kloppend hartje gezien. Echt een opluchting, als het goed is edd telefoon vanuit echocentrum voor de 8weken echo.[/quote]
Wat een goed nieuws zeg!! Ben je nu wat gerust gesteld? 

Mommylouise; ja gelukkig wel. Weet natuurlijk ook nog dat de.kans bestaat, maar. Is toch iets kleiner met een kloppend hartje. 

[quote quote=10126385]Mommylouise; ja gelukkig wel. Weet natuurlijk ook nog dat de.kans bestaat, maar. Is toch iets kleiner met een kloppend hartje.[/quote]
Super fijn voor je! Nu lekker genieten en je even geen zorgen maken

Sorry voor de details. Maar ik ging vanmorgen naar de wc en plas ook gewoon rood nu en heb nog steeds best wat bloed verlies. Qua hoeveelheid red ik het net met een inlegkruisje maar dan moet ik echt wel elke x een nieuwe pakken wanneer ik heb geplast. Ik ga er maar van uit dat dit fout is 

[quote quote=10126546]Sorry voor de details. Maar ik ging vanmorgen naar de wc en plas ook gewoon rood nu en heb nog steeds best wat bloed verlies. Qua hoeveelheid red ik het net met een inlegkruisje maar dan moet ik echt wel elke x een nieuwe pakken wanneer ik heb geplast. Ik ga er maar van uit dat dit fout is[/quote]
Er is nog hoop. Je kan eventueel een zwangerschapstest doen deze zegt alleen iets als hij lichter is of negatief is geworden. Soms blijft het hormoon heel lang hangen nog. En zonder stolsels is het nog geen miskraam. Het kan ook nog een vaatje of iets anders zijn. Misschien mag je een vroege echo om te kijken. 

Terug
Bovenaan