Uitgerekend juni 2019

Dag dames,
Ik meld mij ook graag voor dit forum. Ik ben op dit moment 5 weken en 2 dagen zwanger van mijn eerste kindje. De uitgerekende datum is op 28 juni. 
Tot nu toe is het nog geen relaxte zwangerschap. Ik heb een aantal keer bloedverlies gehad, van roze naar helder rood. De verloskundige heeft me tot op zekere hoogte wat gerust kunnen stellen, zij vermoedt een overgevoelige baarmoedermond. Ik hoop op 20 november een kloppend hartje te zien tijdens de eerste echo. 
Verder heb ik weinig klachten. Op veel plassen, vermoeidheid en wat gevoelige borsten na niets! 

Maandag krijgen we een extra echo. Alles gaat perfect en de vorige was ook perfect maar omdat ik het heel spannend vind na mijn mk eerder dit jaar mag ik extra komen. Als het goed is is het maandag precies 9weken dus ben benieuwd wat het verschil is met de vorige echo. Zoveel zin in!!

Hoi Joorst,
Wat leuk, wij lopen precies gelijk. Ik heb alleen mijn eerste echo een weekje eerder.  Hopen dat alles goed zal zijn! 

Xstefanie,
Wat leuk! Spannend he. 
Ik bel maandag de vk of ik ook wat eerder mag in verband met het bloedverlies.

Hallo,
Ik wilde even mijn verhaal kwijt. Ik heb inmiddels 6 miskramen achter de rug. Na heel veel onderzoeken in het ziekenhuis kunnen ze niks medisch vinden dat dit veroorzaakt. Nu ben ik weer op nieuw zwanger. Wat natuurlijk heel erg fijn is maar, ook ontzettend eng. Vanwege mijn voorgeschiedenis wordt ik iedere 5 dagen gemonitoord in het ziekenhuis. Wat in houdt dat ik met nog geen 4 weken al een echo heb gehad en al heel veel bloedonderzoeken. Mijn hcg hormoon is helemaal super. Stijgt goed en licht mooi op schema. De echo waren voor de weken dat ik was ook goed. Valt weinig tot niks te zien nu nog. Met 4w5d was er al een mooi vruchtzakje te zien. Met 5w3d was er een groter vruchtzakje te zien. Maar deze was tot onze grote schrik helemaal leeg. Mijn hormoon blijft wel ruim voldoende stijgen en ik voel me ook op en top zwanger met alle kwaaltjes die daar bij horen. In het ziekenhuis zeggen ze dat dit 2 kanten op kan gaan. Aanstaande dinsdag moet ik weer terug voor een echo, dan moet er meer te zien zijn. Iemand hier positieve verhalen over?? Zo mega spannend dit. Niet te doen 

Hallo
Ik wilde mij graag ook aanmelden voor dit forum ik volg het al een aantal weken. Allereerst gefeliciteerd aan iedereen die zwanger is en mijn medeleven voor degene die een miskraam hebben gehad. Ik ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger voor het eerste kindje en wij hadden geluk want het was direct raak! Helemaal niet verwacht en afgelopen donderdag goede echo gehad! Tot nu toe vooral heel moe (slaap echt heel veel) en vaak misselijk. Ook veel plassen en pijnlijke borsten. Ik ben als het goed is uitgerekend op 11 juni maar kan nog veranderen bij de termijntermijn echo. 

Hallo
Ik wilde mij graag ook aanmelden voor dit forum ik volg het al een aantal weken. Allereerst gefeliciteerd aan iedereen die zwanger is en mijn medeleven voor degene die een miskraam hebben gehad. Ik ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger voor het eerste kindje en wij hadden geluk want het was direct raak! Helemaal niet verwacht en afgelopen donderdag goede echo gehad! Tot nu toe vooral heel moe (slaap echt heel veel) en vaak misselijk. Ook veel plassen en pijnlijke borsten. Ik ben als het goed is uitgerekend op 11 juni maar kan nog veranderen bij de termijntermijn echo. 

Hallo

Terug
Bovenaan