Uitgerekend juni 2019

Hi meiden! 
Hier ook... uitgerekend in Juni. Momenteel 7+2 weken. Uitgerekend op 13 juni. Al de eerste echo gehad met een prachtig kloppend hartje. Angst overheerst nog wel: gaat alles wel goed?! Dit is onze tweede zwangerschap. Bijna 2 jaar geleden bevallen van een dochtertje op 24 weken helaas... zij is nu een prachtige ster en waakt hopelijk over deze zwangerschap! Het heeft   Lang op zich laten wachten  (1,5jaar). Hopelijk kunnen we over 8 maanden een schitterend en vooral gezond kindje vast houden! 
X

Ik ben op moment 6+3
eerste zwangerschap miskraam 
2de gezondr zoon van nu bijna 2
hen 16 november pas intake daarnw plannen voor echo heel spannend
mijn symptonen zijn misselijk maar met optijd eten zakt dat weg ,moe en meer afscheiding had bij mn zoontje trouwens ook 

iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerscha
liefs

[quote quote=10126551] Er is nog hoop. Je kan eventueel een zwangerschapstest doen deze zegt alleen iets als hij lichter is of negatief is geworden. Soms blijft het hormoon heel lang hangen nog. En zonder stolsels is het nog geen miskraam. Het kan ook nog een vaatje of iets anders zijn. Misschien mag je een vroege echo om te kijken.[/quote]
Mijn test was al heel licht. Moest de clear blue doen om het te geloven. Die zei vorige week 1-2 week. Dan zou ik nog een clear blue moeten doen volgende week dan zou hij toch 2-3 moeten zeggen lijkt me 

[quote quote=10126562] Mijn test was al heel licht. Moest de clear blue doen om het te geloven. Die zei vorige week 1-2 week. Dan zou ik nog een clear blue moeten doen volgende week dan zou hij toch 2-3 moeten zeggen lijkt me[/quote]
Ja waarschijnlijk zegt hij 2-3 of 3+ alleen zegt dit niks over als het fout gaat. Want bij een miskraam kan het hcg nog lang blijven hangen. Als de test negatief is dan is dit helaas wel een teken dat het mis gaat. Je kan het ook afwachten, zolang je nog geen extreme krampen en stolsels hebt. Ik heb zelf een miskraam gehad met 5,3 weken (denk vroeg al misgegaan) mijn testen werden lichter en bloed kwam snel op gang met stolsels. Bij jou klinkt het nog niet alsof het fout gaat. Het kan echt nog van alles zijn. 

[quote quote=10126563] Ja waarschijnlijk zegt hij 2-3 of 3+ alleen zegt dit niks over als het fout gaat. Want bij een miskraam kan het hcg nog lang blijven hangen. Als de test negatief is dan is dit helaas wel een teken dat het mis gaat. Je kan het ook afwachten, zolang je nog geen extreme krampen en stolsels hebt. Ik heb zelf een miskraam gehad met 5,3 weken (denk vroeg al misgegaan) mijn testen werden lichter en bloed kwam snel op gang met stolsels. Bij jou klinkt het nog niet alsof het fout gaat. Het kan echt nog van alles zijn.[/quote]
Extreme krampen heb ik niet en stolsels ook niet. Alleen best veel helder rood bloed. Maandag bel ik weer met de verloskundige om een vervroegde echo te plannen

Zijn er hier ook dames die helemaal geen symptomen hebben? Ik ben vandaag zes weken zwanger na m’n vierde ICSI poging voor een broertje of zusje voor m’n zoontje (voor hem hebben we ook 4 pogingen gedaan dus hopelijk is dat ons geluksgetal), maar ik voel helemaal niets en dat maakt me onzeker. Ik weet dat ik bij m’n zoontje ook weinig merkte maar of ik helemaal niks voelde weet ik niet meer. Ik zou verwachten dat ik in ieder geval voelde dat er iets gebeurt in m’n baarmoeder. Iemand anders ook het gevoel niet zwanger te zijn?

@sannejansen
bij mn zoon had ik ook geen symtonen en kwam pas met 9 weken achter had alleen wat meer afscheiding en dat was het 

liefs

Als het goed is ben ik ook 6 week. Maar ik heb ook nog helemaal niks gevoeld. Geen misselijkheid of andere kwaaltjes. Nu bloedverlies en nog steeds voel ik niks. Afwachten 

Terug
Bovenaan