[quote quote=10128158]Balen zeg! sterkte met wachten tot dinsdag. Meiden ik ben wel benieuwd wanneer gaan jullie het echt bekend maken aan iedereen bijvoorbeeld op social media met 12 weken of eerder ? ik zou het zo graag willen vertellen aan iedereen ben nu bijna 10 weken ik vind het ook nog wel vroeg. hoe staan jullie daar in?[/quote]
Wij gaan het niet op social media zetten. De mensen die het moeten weten, horen het van ons. Naaste familie zoals ouders/broers/zussen hebben we het direct verteld. De rest van de familie en vrienden vertellen wij het denk ik rond 10 weken.
Mijn (stief)schoonmoeder vraagt me elke keer wanneer ze op Facebook mag zetten dat ze oma wordt, schijtziek word ik ervan... iemand nog tips hoe ik dat op kan lossen? Vriendelijk aangeven dat ik niks op social media wil, werkt niet. Door mijn hormonen word ik steeds minder vriendelijk als het om dat soort dingen gaat. Mijn vriend is er heel duidelijk over, zij moet onze wens respecteren. Ze heeft ook zelf besloten dat zij een vaste oppasdag neemt. Ze rookt daar in huis en zelfs hun hond stinkt naar rook... Daar staan mijn vriend en ik dus ook helemaal niet achter. Moeilijke situatie, ik heb ook geen zin in een ruzie, maar dat lijkt haast onvermijdelijk. Ze wil dat alles om haar draait.