Uitgerekend juni 2019

Ah balen beestjesfan! Vreselijk die onzekerheid en dan ook nog wachten tot dinsdag... tussen de 6 en 7 weken kunnen ze het hartje zien zeggen ze toch.. kunnen ze het toch proberen zou je zeggen!
sterkte! 

@beestjesfan hmm dan zou je zeker wel een hartje kunnen zien.
Ik kreeg die echo omdat ik last had van bloedverlies maar gelukkig was toen alles goed. verschrikkelijk die onzekerheid dat je moet wachten tot dinsdag. Ik merkte ook niet veel hoor aan het begin, wat ik wel had mijn borsten heel gevoelig maar nu bijna 10 weken misselijk,overgeven amper kunnen eten bleh hihi

Balen zeg! sterkte met wachten tot dinsdag.
Meiden ik ben wel benieuwd wanneer gaan jullie het echt bekend maken aan iedereen bijvoorbeeld op social media met 12 weken of eerder ? ik zou het zo graag willen vertellen aan iedereen ben nu bijna 10 weken ik vind het ook nog wel vroeg. hoe staan jullie daar in?

@beestjesfan ik heb mijn eerste echo gehad en toen heeft de vk mij zelf terug gezet op 6 wk en 0 dagen. Een week later heb ik nog een echo gehad en toen gaf ze me 7 wk en 3 dagen. Het hartje was bij de eerste echo al zeer goed zichtbaar dus ik vind het echt belachelijk dat je niet eerder mag komen. 

Persoonlijk was ik opzoek gegaan naar iemand die mij wilde ontvangen, puur om de onzekerheid weg te nemen want een week in stress leven is net zo slecht voor de baby en voor jezelf. 

Ik hoop op het allerbeste voor je, heel veel sterkte.

[quote quote=10128158]Balen zeg! sterkte met wachten tot dinsdag. Meiden ik ben wel benieuwd wanneer gaan jullie het echt bekend maken aan iedereen bijvoorbeeld op social media met 12 weken of eerder ? ik zou het zo graag willen vertellen aan iedereen ben nu bijna 10 weken ik vind het ook nog wel vroeg. hoe staan jullie daar in?[/quote]
Wij gaan het niet op social media zetten. De mensen die het moeten weten, horen het van ons. Naaste familie zoals ouders/broers/zussen hebben we het direct verteld. De rest van de familie en vrienden vertellen wij het denk ik rond 10 weken.
Mijn (stief)schoonmoeder vraagt me elke keer wanneer ze op Facebook mag zetten dat ze oma wordt, schijtziek word ik ervan... iemand nog tips hoe ik dat op kan lossen? Vriendelijk aangeven dat ik niks op social media wil, werkt niet. Door mijn hormonen word ik steeds minder vriendelijk als het om dat soort dingen gaat. Mijn vriend is er heel duidelijk over, zij moet onze wens respecteren. Ze heeft ook zelf besloten dat zij een vaste oppasdag neemt. Ze rookt daar in huis en zelfs hun hond stinkt naar rook... Daar staan mijn vriend en ik dus ook helemaal niet achter. Moeilijke situatie, ik heb ook geen zin in een ruzie, maar dat lijkt haast onvermijdelijk. Ze wil dat alles om haar draait.

Ok ieder zijn ding natuurlijk. Bij ons weten ook familie en vrienden het al maar nog niet iedereen. Daar gaan wij het ook persoonlijk aan vertellen. Dit weekend hebben wij een verjaardag waar de hele fam bij elkaar is misschien dat we het dan wel aan hun bekend gaan maken.
Lastig hoor met je (stief) schoonmoeder wat er speelt.. Ze is natuurlijk harstikke blij en zou het dan graag willen delen maar zij zou idd jullie keuze moeten accepteren.gewoon duidelijk tegen haar zijn denk ik.

Terug
Bovenaan