Uitgerekend juni 2019

Beestjesfan jeetje wat naar zeg... Moet je al die tijd in spanning blijven zitten en je helemaal gek maken... Ik hoop dat ze je alsnog bellen dat je toch nog langs mag komen. Heel veel succes meid en probeer er niet te veel aan te denken (hoewel ik me kan indenken dat dat heel moeilijk is, ik zou zelf ook helemaal gek worden). 

[quote quote=10128080]Oh help. Dacht vanmorgen doe een clearbue. Nou zegt tie niet zwanger. Terwijl hij 1,5 week geleden nog zwanger 1-2 aangaf[/quote]
Heb je in de tussentijd nog andere testen gedaan? Of heb je nog testen in huis?
Misschien is die cb wel vals-negatief.
Wat verschrikkelijk onzeker zeg!

En ik mag echt niet eerder komen dan dinsdag mooi balen. Ik heb zelf echt het gevoel dat er niks meer zit want ik voel helemaal niks ook nooit gevoeld. De verloskundige zegt dat ik volgens haar berekening dinsdag 7 week ben en ze dan pas wat kan zien met 100% zekerheid 

[quote quote=10128110]En ik mag echt niet eerder komen dan dinsdag mooi balen. Ik heb zelf echt het gevoel dat er niks meer zit want ik voel helemaal niks ook nooit gevoeld. De verloskundige zegt dat ik volgens haar berekening dinsdag 7 week ben en ze dan pas wat kan zien met 100% zekerheid[/quote]
Wat verschrikkelijk die onzekerheid. Ik hoop zo dat je dinsdag goed nieuws krijgt maar een negatieve test klinkt inderdaad niet echt hoopvol om eerlijk te zijn. Geen symptomen hoeft niks te zeggen want bij mijn zoontje had ik ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger was en nu ook weer totaal geen symptomen. Sterkte met wachten tot dinsdag!

@beestjesfan vreemd zeg ik had met 6 weken een eerste echo en toen konden ze al wat zien. 
Want hoe ver zou je nu zijn? 

Beestjefan wat naar zeg. Ik snap het wel want als je nu komt kan ze nog niks zeggen als er geen hartje zou zijn. Rond de 7 weken moet er namelijk zeker een hartje kloppen. Nog even geduld misschien was je urine wel minder geconcentreerd. Hoop pas verliezen als het bloeden echt doorzet. 
Ik ben deze zwangerschap voor het eerst misselijk ofso. Hele dagen echt niet lekker. Weet niet wat ik eraan kan doen zeg. Word er wel gek van.  Ook waar ik bang voor was kwam uit. We hadden een familie feest en ja hoor rauw vlees. Helft had het meteen door dus die weten het al terwijl wij het geheim wilden houden. Helaas Maarja het is nu eenmaal helaas.
soms als ik snel opsta of liggend nies krijg ik steken in mijn liezen op beide of soms op 1 kant. Hebben meer hier last van? Nog drie weken wachten voor de eerste echo. Ben doodsbang

[quote quote=10128117]@beestjesfan vreemd zeg ik had met 6 weken een eerste echo en toen konden ze al wat zien. Want hoe ver zou je nu zijn?[/quote]
Volgens mijn berekening vandaag 6 week en 5 dagen volgens de verloskundige niet zo ver. Die gaat uit van een cyclus van 28 dagen mijne is 25. Dus zij zegt 6 week en 2 dagen 

Terug
Bovenaan