[quote quote=10119847]Zondagavond toch al mijn vader en schoonouders verteld van de zwangerschap. We hadden op een bordje geschreven “Voor oma/opa juni 2019”, daarop hadden we een gebakje gelegd (Wat duurt het eten van een gebakje laaaaaaaaang..
). Ze waren echt bijzonder verrast! A.s. vrijdag komt mijn moeder bij ons eten. Zij houdt heel erg van haken. We gaan haar een haakpatroon van een knuffeldoekje geven, bollen wol en een gedichtje om het haar te vertellen. Kijk daar nu al naar uit!! Zojuist ook de vk gebeld. Ik mag 26-10 langskomen voor een intake en eerste echo bij hen. Ben dan 7.2 weken zwanger. We hebben gekozen voor een vroegere echo daar het eerder mis is gegaan met 6.6weken. Voor mij is het al een hele geruststelling als ik door de 7wkn ben. Als die echo goed is, dan gaan we alle vervolgafspraken inplannen. Super spannend, nog ruim 2 weekjes geduld! Twijfel alleen of ik Moeders voor Moeders al wel of niet zal benaderen. Je kunt het vanaf de 6wkn doen, dat is vlgd wk woensdag, of zal ik nog even geduld hebben en afwachten of alles goed is met de echo op 26-10. Twijfel, twijfel….[/quote]
Leuk gedaan zeg! Ik kan ook niet wachten tot vertellen, maar heb t een paar vriendinnen verteld en wacht nog met de ouders. Bij 6 weken ga ik de verloskundige bellen, durf nu nog niet. Fijn dat je al een afspraak hebt gemaakt.
Je hóeft ook niet mee te doen met moeders voor moeders he. Doe gewoon wat goed voelt.
Leuk gedaan zeg! Ik kan ook niet wachten tot vertellen, maar heb t een paar vriendinnen verteld en wacht nog met de ouders. Bij 6 weken ga ik de verloskundige bellen, durf nu nog niet. Fijn dat je al een afspraak hebt gemaakt.
Je hóeft ook niet mee te doen met moeders voor moeders he. Doe gewoon wat goed voelt.