Uitgerekend juni 2019

Hallo allemaal, afgelopen vrijdag positief getest! Als alles goed zou gaan, ben ik uitgerekend rond 8 juni 2019. Dit heb ik zelf berekend. Ik vind het allemaal best spannend! Nooit verwacht dat ik zo snel zwanger zou zijn, dit gaat in mijn familie erg lastig (pcos) en zelf ook altijd (voor pilgebruik) een zeer onregelmatige cyclus gehad. Ik hoop vandaag een afspraak te kunnen maken bij een verloskundige.

Ik schrijf graag mee :)! Leuk om met elkaar ervaringen te delen.

Oja, dit wordt ons eerste kindje en ik ben 30 jaar (vandaar ook superblij dat dit toch nog zo snel gegaan is)!!

[quote quote=10119333]Hoi allemaal! Ik denk dat ik mij ook aan mag sluiten in deze groep! Ik ben 25 jaar en 4+3 weken zwanger van onze eerste. Althans dat denk ik, ik heb al 4 licht positieve testen van de kruidvat maar de CB digitaal geeft (nog?) aan ‘niet zwanger’. Best wel onzeker zo..! Mocht het zo zijn en goed gaan ben ik volgens het internet uitgerekend op 15 juni. Nu deze week nog maar is afwachten, hopen op een positievere test. Xx[/quote]
Ik ben 13 juni uitgerekend volgens internet, ben 4 weken zwanger en dat betekent dat jij ook 4 weken zwanger bent, niet al 7 weken hoor. Je rekent vanaf laatste menstruatie :). En dan kan het ook best dat je met sommige testen nog niet positief test. Niet teveel van aantrekken. Je HCG schiet nog omhoog, komt goed! 

[quote quote=10119637]Ik schrijf ook graag mee! Vorige week vrijdag op 1 dag na nod een hele mooie positieve test  Dit wordt ons eerste kindje en volgens verschillende berekingsites ben ik rond 13 juni uitgerekend! Zojuist is moeders voor moeders al langsgeweest en daar ook weer een hele mooie streep op de test. En een heel leuk kadootje gekregen, ons eerste babyding in huis nu [/quote]
Ik heb me ook aangemeld voor moeders voor moeders - een vriendin had dat ook gedaan, dus leek me mooi om ook te doen. En ben ook 13 juni uitgerekend haha. 

Als ik straks een eerste echo heb gehad, wil ik mij ook aanmelden voor Moeders voor Moeders. Ik wil hier nog even op wachten, omdat ik na de eerste echo écht die bevestiging van zwanger zijn heb :).

Zondagavond toch al mijn vader en schoonouders verteld van de zwangerschap. We hadden op een bordje geschreven "Voor oma/opa juni 2019", daarop hadden we een gebakje gelegd (Wat duurt het eten van een gebakje laaaaaaaaang.. :eek: :eek:). Ze waren echt bijzonder verrast! A.s. vrijdag komt mijn moeder bij ons eten. Zij houdt heel erg van haken. We gaan haar een haakpatroon van een knuffeldoekje geven, bollen wol en een gedichtje om het haar te vertellen. Kijk daar nu al naar uit!! 
Zojuist ook de vk gebeld. Ik mag 26-10 langskomen voor een intake en eerste echo bij hen. Ben dan 7.2 weken zwanger. We hebben gekozen voor een vroegere echo daar het eerder mis is gegaan met 6.6weken. Voor mij is het al een hele geruststelling als ik door de 7wkn ben. 
Als die echo goed is, dan gaan we alle vervolgafspraken inplannen. Super spannend, nog ruim 2 weekjes geduld!
Twijfel alleen of ik Moeders voor Moeders al wel of niet zal benaderen. Je kunt het vanaf de 6wkn doen, dat is vlgd wk woensdag, of zal ik nog even geduld hebben en afwachten of alles goed is met de echo op 26-10. Twijfel, twijfel.... 

[quote quote=10119770]
Als ik straks een eerste echo heb gehad, wil ik mij ook aanmelden voor Moeders voor Moeders. Ik wil hier nog even op wachten, omdat ik na de eerste echo écht die bevestiging van zwanger zijn heb :).
[/quote]
Heb je een vroege eerste echo? Want het kan volgens mij alleen maar tot en met 11 weken zwangerschap. Ik vond het ook een gek idee, want ik heb nog geen 'officiele' bevestiging van wat er gebeurt daar in mijn baarmoeder, maar het is echt alleen voor het eerste trimester. 

Terug
Bovenaan