Uitgerekend juni 2019

Hallo allemaal. Ik ben nu 5.5 week zwanger van bebe nr 3. Ik heb al een zoontje van 2 en een dochter van 8 maanden. In tegenstelling tot m'n vorige zwangerschappen heb ik tot nu toe weinig klachten. Hopen dat dat zo blijft, al word ik d'r ook wel wat zenuwachtig van of het nu wel goed gaat. Ik ben als het goed is 5 juni uitgerekend. Vorige 2 zwangerschappen ben ik met 37 weken ingeleid, hoop dat ik nu de maand juni haal! :)

Hebben jullie een raar gevoel aan 1 kant  van jullie buik en af en toe van die steken? Ik heb het al dagen, maar op internet heb ik nog niets positiefs gelezen.

Hoi allemaal,
heb me vanmorgen ziekgemeld op werk. Maar weet eigenlijk niet zo goed of ik nou beroerd ben door de zwangerschap of gewoon een virusje heb. Herkennen jullie wat van onderstaande klachten?
- "zwaar" hoofd en het gevoel dat je gek uit je ogen kijkt 
- zere keel
- moe en futloos
- wel trek maar eten smaakt me niet zo goed.
- rommelende maag

Ik meld me hier ook! Vanochtend een dag voor mijn NOD positief getest. 
Ik mag 5 november komen bij de verloskundige voor de eerste echo en dan zit ik op 8 - 9 weken. 7 november hebben we nog een intake. Ik denk dat ik rond 18 juni ben uitgerekend maar officieel hoor ik het  bij de eerste echo. 

Ik meld mij hier ook! Vandaag 1 dag voor mijn NOD positief getest?.
Ik ga over twee dagen nog een keer voor de zekerheid testen. Als het dan nog steeds goed is ga ik de verloskundige bellen. Spannend allemaal

Ik schrijf ook graag mee! 
Vorige week vrijdag op 1 dag na nod een hele mooie positieve test :) 
Dit wordt ons eerste kindje en volgens verschillende berekingsites ben ik rond 13 juni uitgerekend! 
Zojuist is moeders voor moeders al langsgeweest en daar ook weer een hele mooie streep op de test. En een heel leuk kadootje gekregen, ons eerste babyding in huis nu ❤

@basilicum, lijkt me een virusje.
Maar als het blijft zal het toch de zwangerschap zijn?
Zere keel had ik ook wel telkens als ik zwanger was en nu ook weer.

Ik heb vandaag een tweede bloedtest laten doen en de hcg was stevig gestegen. So far so good... Nog 35 weken te gaan?

Hoi meiden,
Ik schrijf ook al op het eind mei/begin juni forum, maar kwam nu dit forum tegen. Ik heb 27 september op mijn NOD positief getest, terwijl ik verwacht had dat wij weer een nieuwe ronde met clomid in zouden gaan. Doordat mijn temperatuur hoog bleef toch maar even getest... En jahoor totaal onverwacht tot hartstikke positief. Super gelukkig, maar ook heel onzeker. Eind april ben ik geopereerd aan een bbz en is een eileider verwijderd. Nu voelt alles totaal anders dan in april, maarja dat is geen garantie. 
Ik heb afgelopen weekend en nog steeds wel heel veel last van mijn darmen gehad. Voel me opgeblazen en veel krampjes. Verder ontzettend moe, regelmatig een zere keel en ik heb het heel koud of warm elke keer. Maar gelukkig niet misselijk of andere kwaaltjes.
Oja volgende week een echo en ik ben volgens de berekeningen 5 juni uitgerekend.

Terug
Bovenaan