Uitgerekend juni 2019

Vandaag 8 weken en 1 dag zwanger
Eindelijk een teken van zwangerschap ondervonden 
Klein beetje gespuugd, blij! Ik werd onzeker omdat ik niks voelde maar hoop dat het hierbij blijft
Succes iedereen en 3 dec me eerste echo. Vermoedens naar een 2 ling dus spannend!

[quote quote=10132743]Hier gaat het langzaam beter. Vooral vanaf halverwege de middag goed misselijk en doe smorgens rustig aan. Maandag mogen we dan eindelijk voor de eerste echo en zien we of alles goed is en hoe ver ik ongeveer ben. Nu geen idee…. 13 september laatste ongesteldheid 20 oktober positief getest. Onregelmatige cyclus, verwacht eisprong rond 5oktober…? Iemand een idee hoe ver ik onderweg ben? of gewoon echt vanaf die 13de rekenen????[/quote]
@Lizzyluc
Hoi, gefeliciteerd!
ikzelf heb ook een onregelmatige cyclus, ik had berekend vanaf de 1e dag van mijn laatste menstruatie. Maar toen ik bij de vk was, was ik minder ver dan uitgerekend! Gelukkig klopte het hartje was toen rond 5-6 weken, nu ongeveer 8 en 5dec terug komen voor intake en echo. Dus ja uiteindelijk vind ik het dus lastig uitrekenen zo, met die onregelmatige cyclus ? 

Ik heb vanavond de eerste afspraak bij de verloskundige staan, spannend. Mijn cyclus was ook niet volgens een heel normaal patroon, maar ik had berekend dat ik ongeveer 7 weken en 4 dagen zou zijn vandaag. Eerst maar eens zien of het goed is vanavond en het aantal weken is dan bijzaak ;-) 
Omdat ik me de laatste 1,5 week zo beroerd voel en op het werk ook loop te spugen (op de hoop dat niemand het merkt), heb ik het vandaag aan mijn manager vertelt. We hebben veel zieke op het werk en ik trek het momenteel niet om zoveel op te vangen, omdat ik me regelmatig flink beroerd voel. Zij reageerde gelukkig heel prettig en is blij voor me. 

@firstminime: bedankt voor je reactie! Ja super lastig die onregelmatigheid! Maandag eindelijk die echo we zijn zo zenuwachtig Haha. Even geduld nog en jij moet nog langer wachten! ??

@Lizzyluc 
hoe ver ben jij dan gok je? 
Spannend, nog eventjes tot maandag.
ja klopt maar was de 31e al geweest. Maar was maar eventjes. Nu even geduld tot de 5e. 

Goedemiddag dames..
Helaas is het hoogstwaarschijnlijk niet goed.
Vanochtend flinke stekende buikpijn gehad, met veel afscheiding en licht bloedverlies. 
Zojuist mocht ik langs komen voor een spoed echo. Helaas zijn de vruchtjes vrijwel niet gegroeid. Er is nog een heel klein beetje hoop, dus moet nog afwachten tot vrijdag maar ik ga er vanuit dat het niet goed is. Er was nu wel een klein vruchtje te zien in 1 van de 2 vruchtzakjes. Maar het staat nu nog steeds op 5 weken en 4 dagen, dus maar 2 dagen verschil met de vorige echo.
Ik ben er echt helemaal kapot van. De verloskundige zei wel dat het totaal niet ligt aan mij of dat ik iets verkeerd gedaan/gegeten heb, het is gewoon bij de bevruchting al niet goed gegaan. 
Nu dus afwachten tot het doorzet... En anders de echo vrijdag... Ik ben zo ongelofelijk verdrietig...

@firstminime als ik uitga van mijn laatste menstruatie zou het nu 9weken ver moeten zijn.. maar cyclus van ongeveer 33/35 dagen reken ik op een week korter dan is het niet zo'n teleurstelling Haha. Nog 2 dagen dan weten we meer! ??
@sparklingsky schrikken zeg!! Hoop alsnog op goed nieuws voor je! Sterkte! 

[quote quote=10134058]Goedemiddag dames.. Helaas is het hoogstwaarschijnlijk niet goed. Vanochtend flinke stekende buikpijn gehad, met veel afscheiding en licht bloedverlies. Zojuist mocht ik langs komen voor een spoed echo. Helaas zijn de vruchtjes vrijwel niet gegroeid. Er is nog een heel klein beetje hoop, dus moet nog afwachten tot vrijdag maar ik ga er vanuit dat het niet goed is. Er was nu wel een klein vruchtje te zien in 1 van de 2 vruchtzakjes. Maar het staat nu nog steeds op 5 weken en 4 dagen, dus maar 2 dagen verschil met de vorige echo. Ik ben er echt helemaal kapot van. De verloskundige zei wel dat het totaal niet ligt aan mij of dat ik iets verkeerd gedaan/gegeten heb, het is gewoon bij de bevruchting al niet goed gegaan. Nu dus afwachten tot het doorzet… En anders de echo vrijdag… Ik ben zo ongelofelijk verdrietig…[/quote]
Oh nee! Dat willen we helemaal niet horen. Hoeveel dagen zaten er tussen de twee echo’s? Wanneer heb je de volgende?

Terug
Bovenaan