Uitgerekend juni 2019

[quote quote=10132623] heb je nog gebeld? Mijn verloskundige heeft liever dat ik teveel bel dan te weinig[/quote]
Nee niet gebeld.. Maar meer omdat het bruinig was en ik het nog wilde afwachten of het eenmalig zou zijn. Nu heb ik weer een beetje gehad en ook een beetje lichtroze. Als het morgenochtend nog is bel ik de verloskundige. Ook zijn de menstruatie achtige krampjes weer terug (maar wel heel licht en met vlagen). 
Slaap lekker dames!

[quote quote=10132604]Pff net roze slijm gehad. Verloskundige gebeld die belt me zo terug. Wil vanavond nog een echo. Dit zou mijn derde miskraam anders zijn. Vandaag ongeveer 9 weken, Maarja Maybe not.[/quote]
Hoe is het afgelopen? Heb je je echo gehad?

Wat lees ik weer een hoop wisselende verhalen! ?
hier gaat het redelijk, ben nog steeds iedere dag kots en kots misselijk, en zo nu en dan met overgeven.. verder gaat het redelijk... ik heb volgende week de termijn echo... waarvoor ik heel erg zenuwachtig ben.. waarom geen idee eigenlijk?!
hoe gaat het met jullie en de kwaaltjes?

Hier gaat het langzaam beter. Vooral vanaf halverwege de middag goed misselijk en doe smorgens rustig aan. Maandag mogen we dan eindelijk voor de eerste echo en zien we of alles goed is en hoe ver ik ongeveer ben. Nu geen idee.... 13 september laatste ongesteldheid 20 oktober positief getest. Onregelmatige cyclus, verwacht eisprong rond 5oktober...? Iemand een idee hoe ver ik onderweg ben? ?? of gewoon echt vanaf die 13de rekenen????

[quote quote=10132720] Hoe is het afgelopen? Heb je je echo gehad?[/quote]
Ja ik mocht gelukkig direct komen. Wel terug gezet naar 8+2 weken, dit zou kunnen kloppen met mijn vorige cyclus. Hartje klopte goed en er was zelfs beweging te zien met een uitwendige echo. Vorige keer met roze slijm was de echo de dag erna ook niet goed meer. 
Dus ik geloof dat ik voor nu gerust kan ademen al ben ik altijd nog bang. Eerst die 12 weken maar door zijn. 

[quote quote=10132776] Ja ik mocht gelukkig direct komen. Wel terug gezet naar 8+2 weken, dit zou kunnen kloppen met mijn vorige cyclus. Hartje klopte goed en er was zelfs beweging te zien met een uitwendige echo. Vorige keer met roze slijm was de echo de dag erna ook niet goed meer. Dus ik geloof dat ik voor nu gerust kan ademen al ben ik altijd nog bang. Eerst die 12 weken maar door zijn.[/quote]
Wat fijn zeg! Gelukkig (voor nu) gerustgesteld. Hopelijk nog vele mooie echo's! 

[quote quote=10132553]Ja super!!! ik ben van 2 juni naar 30 mei gegaan met de uitgerekende datum. Alles zag er goed uit de kleine was weer lekker druk in de buik. Zo blij en nu hebben we het ook bekend gemaakt aan iedereen[/quote]
Gefeliciteerd!

Gisteravond toch maar de verloskundige gebeld. Ze zei dat een klein beetje (oud) bloedverlies geen reden voor haar is om zich meteen zorgen te maken, dat het ook kon komen door gemeenschap of teveel doen. Dat kan misschien wel kloppen, ben namelijk wel de hele dag in de weer geweest en heb de dag ervoor gemeenschap gehad, ik ga er nu dus maar even vanuit dat het daarvandaan komt! Als ik meer kramp kreeg of heviger bloedverlies mag ik meteen contact opnemen. 
Ik voel me altijd zo tot last hè,  heb dan echt het gevoel dat ik voor niks bel.. maarja ik zal vast niet de enige zijn ?
Toch blijft het allemaal wel spannend om nog te wachten tot volgende week vrijdag.

Terug
Bovenaan