Uitgerekend juni 2019

[quote quote=10132274] Wat fijn zeg dat je een kloppend hartje hebt mogen zien! Vooral na de spanning van afgelopen week, wat moet dat een opluchting zijn geweest! Ik snap hoe je je hebt gevoeld, ik moet nu ook nog tot volgende week vrijdag afwachten  Ik heb zojuist bruinige afscheiding gehad en de hele ochtend al een beetje last van mijn buik.. Ben er zo bang voor  als het zo blijft bel ik vandaag even de verloskundige voor advies. Hopelijk mag ik dan alsnog eerder.[/quote]
Je kan beter gewoon de VK bellen. Geeft een hoop opluchting wanneer je gebeld heb. Hier had ik het ook een paar dagen voor mijn 1ste echo en ze heeft me echt gerustgesteld. De dag erna is het ook gestopt.

Beautygirl, ja ik heb ook echt de neiging om gelijk te bellen hoor... Maar ze zei de vorige keer al dat de mogelijkheid er is voor een miskraam, dus ben gewoon te bang voor het antwoord en wacht het dan liever nog even af ?

@DivingWoman Thanks oor de tip! Ik ga het zeker proberen!

@SparklingSky, Ik snap wat je bedoelt en je gedachtegang, maar ik zou bellen. Misschien valt het allemaal mee en zit je je nu druk te makenom niets? Of misschien is het maar beter om het te weten. Ik zou mezelf vanbinnen helemaal opvreten van de stress. 

Hoi dames,
Straks mogen wij voor de termijn echo ik ben zo benieuwd en hopen dat alles weer goed is. ik zou straks ook waarschijnlijk moeten bloedprikken.
Misselijkheid is gelukkig helemaal weg, en ik ben weer heerlijk aan het eten en snaaien haha

Bah.. Vandaag een baaldag.. Dacht weer lekker terug te gaan werken, maar helaas denkt mijn lichaam daar weer anders over. Vandaag alweer 4x het beetje wat ik gegeten heb eruit gegooid. Frusterend want ik heb wel honger ?
Nu maar weer een zetpil genomen, hopelijk stopt daarmee 't braken en kan ik straks weer wat eten.
Syk hoe was jouw echo? 

Ja super!!! ik ben van 2 juni naar 30 mei gegaan met de uitgerekende datum.
Alles zag er goed uit de kleine was weer lekker druk in de buik. Zo blij en nu hebben we het ook bekend gemaakt aan iedereen

Pff net roze slijm gehad. Verloskundige gebeld die belt me zo terug. Wil vanavond nog een echo. Dit zou mijn derde miskraam anders zijn. Vandaag ongeveer 9 weken, Maarja Maybe not. 

[quote quote=10132279]Beautygirl, ja ik heb ook echt de neiging om gelijk te bellen hoor… Maar ze zei de vorige keer al dat de mogelijkheid er is voor een miskraam, dus ben gewoon te bang voor het antwoord en wacht het dan liever nog even af [/quote]
heb je nog gebeld? Mijn verloskundige heeft liever dat ik teveel bel dan te weinig

Terug
Bovenaan