Uitgerekend juni 2019

Beautygirl, er zat 1 week tussen.. Dus eigenlijk heb ik weinig hoop helaas. A.s. vrijdag mag ik weer terug komen en als het dan nog niet goed is word ik doorgestuurd naar de gyn voor medicatie als het niet vanzelf op gang komt.
Dankjewel Anoniemke en Lizzyluc 

Hooi dames,

Wat een spannende en wisselende verhalen hier zeg! Sterkte voor degene met slechte/onzekere berichten!
Wij hebben afgelopen dinsdag eerste echo gehad.dacht toen precies 10 weken te zijn maar volgens echo waren we 8+5. Gelukkig wel kloppend hartje gezien, zo bijzonder!
Maar moeten dus over twee weken terug komen voor definitieve datum bepalen.
Donderdag dus ook onze ouders verteld, komende week broers en zussen. Spannend allemaal hoor!

@SparklingSky,
Ik hoop toch nog met je mee, al is de kans nog zo klein... mirakeltjes bestaan echt... heb er hier thuis eentje van 18 maand rondlopen. Was ook een tweeling die ik beide verloren dacht te hebben, maar 1tje heeft toch doorgezet en is nu een gezonde jongen!

Amberle, wat super fijn om te horen! En inderdaad,  de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Maar probeer me daar niet te veel aan vast te klampen, dan ben ik vast voorbereid op de klap.
Eigenlijk best mooi dat je je al vanaf de twee streepjes zo erg gaat hechten en houden van dat groeiende klompje cellen. Maar helaas des te moeilijker om er dan misschien al zo vroeg afscheid van te nemen. 

Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad. Gelukkig was alles goed, hartje klopt en bewoog zelfs een beetje! Wat bijzonder! Voorlopig uitgerekend rond 26 juni en 12 dec. termijn echo. Weer een beetje meer echt zo.. 

Terug
Bovenaan